سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 37163
|
07:58 - 1398/05/28
نسخه چاپی

گزارش؛

پیشگامی "بسیج" در محرومیت زدایی مناطق محروم ایوان + تصاویر

پیشگامی "بسیج" در محرومیت زدایی مناطق محروم ایوان  + تصاویر
بسیج با بکارگیری تمامی ظرفیت های خود توانسته نقش مهمی را در محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار ایفا کند.

به گزارشايلام بيدار،هر جهدی جهاد نیست، آنگاه که تلاشی مضاعف در برابر مانعی مشخص صورت بگیرد، جهاد اتفاق افتاده و لازمه این کار دارا بودن از یک روحیه حسینی است ، روح که بلند شود گام هایش نیز به اندازه قامتش خواهد شد.

حال وقتی گروهی عزم چنین حرکت زیبایی می کنند و این روحیه حسینی آنان را با خود می برد تا دور دست ترین نقاط محروم تا آنجا که دیگر نه وسیله نقلیه ای می گذرد و نه خبری از هیاهوی زندگی شهری است، تنها هیاهوی موجود بازی کودکان معصوم و بی آلایش در کوچه پس کوچه های روستاست هم آنجا که جاده های خاکی، با دیوارهای کاه گلی خانه ها هم رنگ اند، آنجا که مردم روستا خاکی برخورد می کنند و تو باید خاکی تر از هر زمان دیگر بساط سفارت خودت را در آن منطقه به پا کنی، سفارتی برای کار و تلاش.

ساخت چهار واحد مسکونی محرومان توسط سپاه درایوان

 سرهنگ "عارف یاسمی"، فرمانده سپاه ناحیه ایوان؛ در گفتگو با خبرنگار ما گفت :بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایوان در راستای رفع محرومیت اقدام به ساخت چهار واحد مسکونی محرومان کرده است که دراین راستا ۱۲۰میلیون تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج سازندگی تمام توان خود را برای رفع محرومیت به کار می‌گیرند، به توافقنامه ای که بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این زمینه منعقد شده، اشاره و خاطراظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) باید ضمن شناسایی افراد محروم و بی بضاعت، زمین مورد نظر را برای ساخت واحد مسکونی مربوطه در اختیار سپاه قرار دهد تا اقدامات لازم انجام شود.

یاسمی  با اشاره به فرمان فرماندهی کل قوا و رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اقتصاد مقاومتی افزود:: کار جهادی را می‌توان در راستای اقتصاد مقاومتی برای توسعه و پیشرفت کشور انجام داد و ما در سپاه ناحیه ایوان ضمن بسیج همه امکانات و توان موجود و با انجام خدمات ویژه‌ای، در صدد زدودن غبار محرومیت هستیم.

خوشبختانه بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایوان توانسته است طی سالهای گذشته قدمهای خوبی را در راستای محرومیت زدایی در سطح شهرستان برداردکه این امر نشانگر این است که بسج یارو یاور محرومان در سطح جامعه  است.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب