سرویس: سیاسی
کد خبر: 36859
|
13:15 - 1398/05/14
نسخه چاپی

هیچ کشور منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای قادر به نبرد زمینی با ایران نیست

هیچ کشور منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای قادر به نبرد زمینی با ایران نیست
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قطعاً حداقل تا ۱۰ سال آینده هیچ‌کدام از کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در نبرد زمینی قادر به مقابله و مبارزه با جمهوری اسلامی نخواهند بود

به گزارشايلام بيدار،سردار ربانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح شب گذشته در مراسم بزرگداشت ۲۲ شهید تیپ فاطمیون شهرستان شهریار با بیان اینکه حق همیشه پیروز است، اظهار داشت: جنگ یمن امروز به فرودگاه‌ها و کاخ‌های سعودی رسیده است و رژیم منحوس سعودی مجبور شد بخشی از نیروهایش در جبهه مقابله با یمن را بیرون بکشد، ما با مرور اتفاقات می‌بینیم که اگرچه همانند جبهه جنگ تحمیلی تلفات و خسارت داشتیم، در یمن نیروی انصارالله شکل گرفت، در عراق حشدالشعبی، در لبنان حزب‌الله شکل گرفت.

وی افزود: دلیل برون‌رفت این تهدیدات دشمن در همه این کشورها تشکیل نیروی مقاومتِ شکست‌ناپذیر بود چراکه امت آخر زمان امت قوی و مسلح و مجهز است و این‌یکی از دستاوردهای بزرگ اسلام و شهدای مدافع حرم است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در جنگ علیه ایران در ابتدای پیروزی انقلاب، آمریکا با حمایت تسلیحاتی و تبلیغاتی در ابتدای جنگ و ورود به فاز نظامی، تبلیغاتی و دیپلماسی در انتهای جنگ در کنار صدام ایستاد.

سردار ربانی ادامه داد: اگر مسیر شهدا را در طول ۴۰ سال گذشته مرور کنیم می‌بینیم همگی در امتداد شهدای صدر اسلام و صحنه کربلا هستند و این روحیه ایثار، در جوانان ما نیز دمیده شد و این مسیر سرخ با خون جوانان آبیاری شد و پیروزی انقلاب به ارمغان آمد.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جنگی که برخی کشورهای مرتجع عرب با دلارهای نفتی، حمایت گسترده خود را از صدام اعلام کردند؛ همان‌طور که بارها شنیده و دیده‌اید، ایران از ۳۰ کشور اسیر داشت و اینکه میگوییم جنگ ما فقط با رژیم بعث نبود یک حقیقت است.

سردار ربانی بیان داشت: جنگ دستاوردهای عظیمی داشت که روزبه‌روز خود را بروز می‌دهد و قدرتی که امروزه به دست آورده‌ایم که زبانزد دنیاست به برکت 8 سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: قطعاً حداقل تا ۱۰ سال آینده هیچ‌کدام از کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در نبرد زمینی قادر به مقابله و مبارزه با جمهوری اسلامی نخواهند بود چراکه در 8 سال جنگ تحمیلی و در جنگی که تمام دنیا در مقابل ما بودند یک وجب از خاک خود را از دست ندادیم حالا که بسیار بیشتر از گذشته توانمندتر شده‌ایم.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: عمق دفاعی و تأثیرگذاری ما به سواحل دریای مدیترانه رسیده است و جبهه ما تا مرزهای رژیم صهیونیستی بازشده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز موشک‌های حزب‌الله و حماس حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و موازنه قدرت برقرارشده است، ادامه داد: در آنجایی که آن جنگ به مردم لبنان تحمیل شد و دشمن با به‌کارگیری نیروهای مزدور و تفکر سلفی تکفیری ابعاد دیگری از تهدید را علیه کشورهای مقاومت پدید آوردند اما امروزه دیگر چنین نیست.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: در زمان بیداری اسلامی، دشمن با به‌کارگیری نیروهای مزدور و تفکر سلفی تکفیری به نفع اهداف شیطانی استفاده کردند و بعد از ۴ سال هم نتوانستند تغییر حاکمیت در سوریه ایجاد کنند و کم‌کم تهدید داعش را به عراق و یمن و نزدیک مرزهای ایران کشیدند و ما بعد از چند سال توانستیم داعش را محدود به برخی نقاط مرزی به پشتوانه رژیم صهیونیستی محدود کنیم و اهداف دشمن به نتایج مثبت برای دشمن تبدیل شد.

سردار ربانی خاطرنشان کرد: در برخی عملیات برخلاف تصور باطل آن‌ها شیعه، سنی و ایرانی و عرب برای مقابله با این تهدید در یک صف ایستادند و اقدامات متوحشانه داعش برای مخدوش کردن چهره اسلام بود و برای دنیا ثابت شد که چه حکومتی مقابل این گروه و تفکر ایستاد و هزینه داد.

انتهای پیام/ش/پ/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد