سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36556
|
20:05 - 1398/03/29
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

بکارگیری اساتید بسیجی در بدنه مدیریت گره های کشور را باز می کند

بکارگیری اساتید بسیجی در بدنه مدیریت گره های کشور را باز می کند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: گره بسیاری از مشکلات کشور با بکارگیری اساتید بسیجی و در تراز انقلاب اسلامی در بدنه مدیریت باز می کند.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ظهر امروز در همایش روز بسیج اساتید با عنوان  « آیین ملّی استاد تراز انقلاب اسلامی» گفت: در چهل سال عمر با برکت انقلاب آمریکایی‌ها بارها و بارها در مقابل ملت ایران شکست خورده و ذلیل شده‌اند اما عبرت نمی‌گیرند.

وی افزود: امروزه دشمن در نزدیک‌ترین نقطه به ما قرار گرفته و از انواع عملیات‌های روانی، جنگ رسانه‌ای، فشار اقتصادی و انواع توطئه‌ها علیه ما استفاده می‌کند که باید تدبیر این توطئه ها خنثی شود. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: در حوزه نظامی ایران اسلامی به بالاترین سطح رسیده، امروز توان موشکی داریم و در طول تاریخ و در جریان‌های مختلف به خوبی توانسته استخوان‌های دشمن را درهم بشکنیم که آمریکا و متحدانش به خوبی این نکته را می‌دانند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان داشت: دشمن از مشکلات اقتصادی که بخشی از آن از داخل بوده استفاده کرده تا به مردم فشار وارد کند و‌ این هجمه‌ها باید مانند گذشته خنثی شود.

شاکرمی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه سپاه مردم داری است تا در کنار مردم توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی سازد و در این راستا موفق عمل کرده است.

وی در ادامه گفت: این انقلاب در طی 40 سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته و در حوزه‌های مختلف توانسته با پیشرفت‌های خود دنیا را غافل‌گیر کند، البته در کنار این پیشرفت‌ها مشکلاتی نیز وجود داشته که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت، مشکلاتی که سومدیریت‌های داخلی و برخی توطئه های خارجی منجر به ایجاد آنها شد.

شاکرمی افزود: در این میان همواره گروه‌های انقلابی از بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی انقلابی گرفته تا بسیج اساتید برای کمک به مردم و حل مشکلات کشور کمک کرده‌اند و امروز قطعا گره بسیاری از مشکلات کشور با بکارگیری اساتید تراز انقلاب اسلامی در بدنه مدیریت کشور باز می شود.

وی همچنین راه‌اندازی گروه‌های مسئله‌محور، گروههای کنش سریع، جبهه علمی فرهنگی، گروه های گفت وگو محور و آزاد اندیشی را از برنامه‌های بسیار خوب و از ضرورت‌های امروز بسیج اساتید برشمرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در ادامه بیان داشت: ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری در حال‌گذر از چالش‌های سخت است و به زودی به افق روشن نزدیک می‌شویم.

وی تاکید کرد: آمریکا و شرکای آنان امروز به واسطه قدرت ایران در منطقه ذلیل شده‌اند و کارشان به جایی رسیده که از ایران برای مذاکره التماس می‌کنند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد