سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36426
|
00:25 - 1398/03/13
نسخه چاپی

در جشن گلریزان انجام گرفت؛

کمک دو میلیارد ریالی خیرین ایوانی به زندانیان غیرعمد

کمک دو میلیارد ریالی خیرین ایوانی به زندانیان غیرعمد
خیرین شهرستان ایوان در راستای آزادی محکومان مالی و زندانیان جرائم غیر عمد مبلغ 210میلیون ریال کمک کردند.

به گزارشايلام بيدار، جشن گلریزان  در راستای  کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد با حضور امام جمعه و فرماندار ایوان و جمعی از مسئولین شهرستان ایوان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایوان برگزارشد.

"مهدی پروین" دادستان ایوان، در گفتگو با خبر نگارما اظهار کرد :با کمک خیرین نیکوکار مبلغ210میلیون ریال کمک برای ازادی زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرستان جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه محکومان مالی و زندانیان جرائم غیر عمد چشم انتظار کمک خیرین هستند، افزود: مردم ایوان  همواره به نیک نظری و شرکت در کارهای خیر شهره بودند و امیدواریم این کمک ها به جشن گلریزان ختم نشده و در طول سال ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: بهترین خیرات آن است که بی منت و در زمان حیات انسان انجام شود و نباید چنین فرصتی را برای شاد کردن دل خانواده ها و جلب رضای الهی را از دست بدهیم.

دادستان ایوان نبود ردیف مشخص در بودجه دولتی برای پرداخت هزینه های آزادی زندانیان اشاره کرد و یادآور شد: برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد کمک های خیرین و دستگیری نهادهای حمایتی نیاز است.

وی تاکید کرد: بسیاری از افرادی که با عنوان محکومین مالی وارد زندان می شوند مجرم نیستند بلکه به دلیل اشتباه در مدیریت اقتصادی ، نوسانات ناپایدار بازار و تولید ، آنها در سراشیبی زندان قرار گرفتند و از این رو مستحق کمک هستند.

دادستان ایوان با بیان اینکه جشن گلریزان نمادی از نوع‌ دوستی و اظهار محبت خیران و نیکوکاران نسبت به دیگران است، خاطر نشان کرد: این انجمن با همکاری ستاد دیه استان تلاش می کند آمار زندانیان جرایم غیرعمد را با کمک خرین و نیکوکاران در سال جدید کاهش داده و به پایین ترین میزان خود برساند.

جویزر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد