سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36421
|
13:46 - 1398/03/12
نسخه چاپی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

آیین بزرگداشت ارتحال امام(ره) فردا در ایلام برگزار می شود

آیین بزرگداشت ارتحال امام(ره) فردا در ایلام برگزار می شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: آیین بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام راحل فردا دوشنبه ۱۳ خردادماه در این استان برگزار می شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی چراغی پور"، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: این آیین ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر ایلام برگزار خواهد شد.

وی با ذکر اینکه سخنران این مراسم سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است از عموم مردم برای شرکت در این آیین دعوت کرد.

وی اظهار کرد: نظیر این آیین در ۳۵ نقطه این استان شامل مساجد جامع شهرستان ها، مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها با حضور اقشار مختلف استان برگزار خواهد شد.

به گفته چراغی پور، همچنین با حضور روحانیون اعزامی از قم، ویژه‌برنامه‌هایی به همین مناسبت در راستای تبیین شخصیت و سیره رفتاری و عملی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین بازخوانی قیام ۱۵ خرداد در سطح مساجد روستایی و شهری استان برگزار می‌شود.

وی همچنین از توزیع اقلام تبلیغی ویژه ایام ارتحال امام راحل در استان خبر داد و گفت: امروز اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان در حال گسترش بوده و الگویی برای ملتهای آزاده جهان تبدیل شده است.

وی از عموم مردم و کارکنان و مسئولان استان برای شرکت در آیین های بزرگداشت سالروز ارتحال امام در مناطق مختلف این استان دعوت کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد