سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36307
|
18:32 - 1398/02/30
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

نیازمند برقراری ارتباط معنوی با شهدا هستیم

نیازمند برقراری ارتباط معنوی با شهدا هستیم
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: نیازمند برقراری ارتباط معنوی با شهدا هستیم و وظیفه ما ادا کردن دین شهداست.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز دوشنبه در نشست هم اندیشی برگزاری ستاد کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: مردم استان ایلام با وجود بن بست جغرافیایی و کمترین امکانات دلاورانه از مرزهای استان خود در برابر حمله نیروهای صدام مقاومت و ایثار کردند و نزدیکی خطوط مقدم جنگ نیز باعث مهاجرت آنها شهر و دیار خود نشد.

وی افزود: اکنون و با گذشت سالیان دراز از اتمام جنگ باید سایر نقاط کشور با فداکاری ها و رشادت های عامه مردم استان ایلام آشنا شوند و بویژه نسل جوان و نوجوان به نوعی با مفاهیم مرتبط با دفاع مقدس و فرهنگ غنی شهادت طلبی درگیر شوند.
کریمی تبار در مورد برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام هم یادآور شد: چگونگی برگزاری این کنگره موجب هم افزایی و وفاق هرچه بیشتر بین مسئولان استان ایلام شده و برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره باید از تجارب دیگر استان ها بهره گیری کرد.
وی تاکید کرد: نباید عظمت و جایگاه شهدا در لابه لای سایر موضوع ها به حاشیه کشیده شود، نیازمند برقراری ارتباط معنوی با شهدا هستیم و وظیفه ما ادا کردن دین شهداست.
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور نیز در این نشست گفت: پرونده دور اول برگزاری کنگره های ملی شهدای کشور تا سال 1400 بسته و امسال در پنج استان کنگره شهدا برگزار می شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب