سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36304
|
13:14 - 1398/02/30
نسخه چاپی

دبیر ستاد کنگره 3000 شهید استان ایلام:

کنگره شهدای ملی ایلام مایه آبرو و عزت استان است/ جمع آوری 70 هزار اسناد دفاع مقدس

کنگره شهدای ملی ایلام مایه آبرو و عزت استان است/ جمع آوری 70 هزار اسناد دفاع مقدس
دبیر ستاد کنگره عظیم 3000 شهید استان ایلام گفت: ایلام سال های سال منتظر برگزاری کنگره عظیم سه هزار شهید استان است که باید به بهترین شکل ممکن و آبرومندانه برگزار شود.

به گزارشايلام بيدار، "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و دبیر ستاد کنگره 3000 هزار شهید استان ایلام پیش ازظهر امروز؛ 30 اردیبهشت ماه در نشست شورای کنگره سه هزار شهید استان ایلام در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گفت: ایلام سال های سال منتظر برگزاری کنگره عظیم سه هزار شهید استان است که باید به بهترین شکل ممکن و آبرومندانه برگزار شود.

وی اظهار کرد: همه باید با یک کار عملیاتی، جهادی و بسیجی وار برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن این کنگره عظیم نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بگیریم.

شاکرمی افزود: تاکنون برنامه و اقدامات مختلفی در این راستا در سطح استانی انجام گرفته و 18 کمیته اجرایی کنگره تشکیل و مسئولان و اعضای کمیته ها مشخص شده اند.

دبیر ستاد کنگره 3000 هزار شهید استان ایلام، تشکیل جلسات مختلف استانی، تهیه و شرح وظایف کمیته ها، برگزاری جلسات هماهنگی، چک لیست بازرسی از کمیته ها، مکاتبه با مرکز و پیش بینی برنامه های قابل اجرا و درخواست اعتبارات لازم را از جمله اقدامات استانی کنگره برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 70 هزار از اسناد دفاع مقدس شامل فیلم، صوت، عکس و اسناد مکتوب توسط کنگره جمع آوری شده که در همین راستا 1000 دقیقه با فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس تا رده گردان به ساعت مصاحبه انجام گرفته است. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه تاکنون تعداد 60 کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدا به چاپ رسیده است، افزود: در حوزه راویان دفاع مقدس نیز 600 نفر آموزش های لازم را برای انتقال بخش هایی از دفاع مقدس فرا گرفته اند.

شاکرمی بیان کرد: علاوه بر این موارد تعداد دو هزار و 550 یادواره های مختلف شهدا، 80 مورد نشریه سجاده عشق، 30 مورد برگزاری سالگرد آزادسازی شهرهای کشور و بمباران ها در مهران و دهلران و ایلام انجام و سایت مربوط به کنگره شهدای استان ایلام با هدف انتشار مطالب مرتبط با کنگره نیز راه اندازی شده است.

دبیر ستاد کنگره 3000 هزار شهید استان ایلام، ساخت 60 سردیس شهدا، افتتاح باغ موزه دفاع مقدس، رونمایی از 30 عنوان کتاب، سمفونی دفاع مقدس خاص استان ایلام، گروه سرود سه هزار نفری، رونمایی از 60 تمبر شهید شاخص، نرم افزار اندورید موبایل با موضوع دفاع مقدس و شهدا و رونمایی از زندگینامه مادران چشم به راه ویژه شهدای مفقود الاثر را از جمله برنامه های در دست اقدام و پیشنهادی برای برگزاری اجلاسیه نهایی اعلام کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب