سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36297
|
07:22 - 1398/02/30
نسخه چاپی

گزارش؛

سرنوشت نافرجام توزیع 65 تن شکر در چرداول

سرنوشت نافرجام توزیع 65 تن شکر در چرداول
در حالی گفته می شود که 65 تن شکر در شهرستان چرداول توزیع شده که عده ای از مردم از آن بی خبرهستند.

به گزارشايلام بيدار، طی روز های گذشته خبرهای عجیبی از سرنوشت 65 تن شکردر شهرستان چرداول به گوش می رسد که بسی جای تامل دارد وبه نظر می رسد که شکر به شهرستان وارد شده ولی در مرحله توزیع دچار مشکلاتی شده است.

گویا در اثر دست دست کردن، شکرها آب شده اند وسرنوشت مقداری از آن ها معلوم نیست وسازمان های مسئول هرکدام با تفویض اختیار تقصیر را برگردن دیگری می اندازند اما سئوال اینجاست که چرا مردم از سرنوشت شکرهای وارد شده خبری ندارند؟

معمولا برای تنظیم بازار اقلام مختلف به صورت عادلانه بین مردم توزیع می شود تا همه از آن بهره مند شوند ولی سئوال اینجاست که آیا واقعا چنین اتفاقی افتاده است؟

سرنوشت شکرهای وارداتی به شهرستان چرداول

اقبال گرواند رئیس جهاد کشاورزی شهرستان چرداول در گفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:65 تن شکر برای تنظیم بازار به شهرستان چرداول وارد شده که توسط14 عامل به سازمان صنعت ومعدن شهرستان برای توزیع معرفی شد.

وی افزود:از مقدار شکر وارداتی به شهرستان 10 تن برای زنبورداران ، 20تن برای قنادی ها و 35تن برای توزیع در مناطق مختلف شهرستان براساس جمعیت تعیین گردیده است.

مدیرجهاد کشاورزی چرداول خاطرنشان کرد:در بحث توزیع شکر بین مردم هیچ نقشی نداریم واین وظیفه برعهده سازمان صنعت ومعدن است.

عاملین توزیع شکر احضار شده اند

رحیمی معاون عمرانی فرماندار چرداول هم از احضارعاملین توزیع شکر خبرداد وگفت:برای روشن شدن موضوع همه عاملین را احضار کرده تا سرنوشت شکرهای توزیعی در بین مردم مشخض گردد.

حال باید دید که درنهایت این مساله به توزیع عادلانه ختم خواهد شد یا زمان آن را از یادها خواهد برد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که عدم نظارت وتوزیع نامناسب دوعاملی هستند که باید مورد توجه مسئولین دراین زمینه قرار بگیرند وبا آن ها قاطعانه برخورد شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد