سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36131
|
12:32 - 1398/02/14
نسخه چاپی

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام عنوان کرد؛

تشریح ویژه برنامه های صداوسیمای ایلام در ماه رمضان

تشریح ویژه برنامه های صداوسیمای ایلام در ماه رمضان
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های ناب معنوی و عرفان به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

به گزارشايلام بيدار، "محمد بازوند"، مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام با تشریح ویژه برنامه های ماه رمضان اظهار کرد: برنامه سازان رسانه استانی با تلاش شبانه روزی خود ضمن ایجاد فضای معنوی و پر نشاط برای مؤمنان و روزه داران، ویژه برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی متناسب با ماه مبارک رمضان را تقدیم مخاطبان می‌کنند.

وی به برنامه‌های معاونت سیمای مرکز ایلام اشاره کرد و گفت: پخش زنده ویژه برنامه افطار با عنوان «روشنا» هر روز به مدت ۶۰ دقیقه، و ویژه برنامه سحر با عنوان «سحوره» به مدت ۶۰ دقیقه و همچنین ویژه برنامه تفسیر قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، جمع خوانی قرآن، پخش سریال‌های داخلی و خارجی متناسب با ماه مبارک رمضان، سریال زیر زمین، آیتم‌های آرشیوی رمضان در ایلام، مستندهای پیر مؤذن ومستندگزارشی نان حلال، ادعیه روزهای ماه مبارک رمضان، انیمیشن قصه‌های رمضان، مجموعه خارجی قلب‌های شکسته و همچنین پوشش زنده مراسم لیالی قدر از جمله برنامه‌های متنوع معاونت سیمای مرکز ایلام در ماه مبارک رمضان است.

وی همچنین از حال و هوای معنوی رادیو ایلام در این ماه خبر داد و افزود: تهیه کنندگان و برنامه سازان صدای مرکز ایلام با دو برنامه «در خلوت سحر» و «مهمانی» ویژه سحر و افطار به صورت زنده، پخش جمع خوانی قرآن کریم، سخنرانی و حضور کارشناسان مذهبی، پخش مستندهای فرهنگ و آداب رمضان در استان مخاطبان رادیو ایلام را با حال و هوای ماه مبارک رمضان همراه می‌کنند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام به ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده در معاونت خبر مرکز ایلام اشاره کرد و گفت: تهیه گزارش‌های متنوع همچون معرفی مساجد شهرستانها ی مختلف استان، غبار رویی مساجد، اعزام مبلغین به مناطق مختلف استان، رمضان در مرز، تهیه و ارسال اخبار مکتوب، ارتباط زنده با شبکه‌های خبر سراسری از جمله برنامه‌های معاونت خبر مرکز در ماه مبارک رمضان است.

بازوند افزود: در حوزه فضای مجازی هم برای تولید تأمین و انتشار آثار و پیام‌های اثر بخش و پر محتوا متناسب با ماه مبارک رمضان در قالب پ ستر، موشن گرافی، پادکست به استقبال ماه مبارک رمضان خواهیم رفت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب