سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36042
|
13:15 - 1398/02/03
نسخه چاپی

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه توزیع شده است

۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه توزیع شده است
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران از توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه در کشور طی دو سال اخیر بین زوج های جوان خبر داد .

به گزارشايلام بيدار، سردار «سیدضیاءالدین حزنی»دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در مراسم اهدای ۱۷۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در ایلام، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سطح کشور ازدواج آسان با استفاده از تأمین جهیزیه زوج‌های جوان است .

وی با بیان اینکه در این راستا طی دو سال گذشته قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با همکاری دولت، نهادهای خیریه، کمیته امداد، آستان قدس و… بیش از ۷۷ هزار سری جهیزیه در کشور توزیع کرده است، تصریح کرد: بیش از ۳۸۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان میزان اعتبار این تعداد جهیزیه بوده است .

حزنی گفت:  بیش از 9516   پروژه عمرانی و غیر عمرانی در راستای محرومیت زدایی در ایلام اجرایی شده که برای این میزان طرح بیش از ۷۹ میلیارد تومان اختصاص یافته که تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است .

وی از آمادگی کامل سپاه برای بازسازی مناطق سیل زده با نهادهای مختلف خبر داد و گفت: سپاه این آمادگی را دارد که تمامی موتورپمپ‌های کشاورزان ایلامی که بر اثر سیل تخریب شده، سپاه حاضر است تمامی این موتورها را به طور رایگان تعمیر کند .

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه در امر بازسازی و تعمیر منازل مسکونی مردم مناطق سیل زده از آمادگی کامل برخوردار است و بخشی از کارها را تقبل کرده، همچنین آمادگی مشارکت برای تهیه لوازم خانگی مردم مناطق سیل زده با دستگاه‌های اجرایی استان‌های سیل زده هستیم .

وی همچنین با اشاره به تحریم سپاه توسط آمریکا گفت:اگر آمریکا را تحریم نمی‌کرد باید در آرمان‌ها و راهبرد‌های آن شک می‌کردیم، افتخار می‌کنیم دشمنان ما دشمن بشریت هستند.

وی با تقدیر از زحمات سردار جعفری در طول دوران فرماندهی سپاه پاسداران، تصریح کرد: اقدامات محرومیت‌زدایی که در کشور در حال انجام است از افتخارات سردار جعفری است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با تبریک به سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران، ادامه داد: رسالت قرارگاه محرومیت‌زدایی کار کردن در نقاط مرزی است و رمز موفقیت ما این است که با مردم هستیم.

حزنی تاکید کرد: ایلام از جمله استان‌هایی است که نیازمند کار بیشتر است و هدف ما این است که طوری کار کنیم که مستضعفان از ما رضایت داشته داشته باشیم.

وی از برنامه‌ریزی سپاه برای ترویج ازدواج آسان و مبارزه با آسیب‌هایی مانند طلاق، اعتیاد  و بیکاری خبر داد و تاکید کرد: طلاق زیبنده‌ی نظام اسلامی نیست، این موضوع یکی از نگرانی‌های ما است و به همین منظور سپاه در این زمینه وارد شده است و تاکنون توانستیم 3 درصد آمار طلاق را کاهش دهیم.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد