سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36000
|
08:21 - 1398/01/28
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

سومین محموله سپاه به مناطق سیل زده سیروان اعزام شد + تصاویر

سومین محموله سپاه به مناطق سیل زده سیروان اعزام شد + تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه ایلام از اعزام سومین محوله کمک های سپاه به مناطق زده شهرستان سیروان خبر داد.

"محمدحسین فولادی"، فرمانده سپاه ناحیه ایلام در حاشیه اعزام این محموله ها به مناطق سیل زده سیروان به خبرنگارایلام بیدارگفت: امروز و در آستانه نیمه شعبان سومین کاروان کمک به مردم مناطق سیل زده به تعداد 10 وانت سپاه بارگیری شده از کمک های مردمی مردم عزیز شهر ایلام، بخش چوار و بخش سیوان که توسط سپاه ناحیه ایلام جمع آوری شده به شهرستان سیروان اعزام می شود.

وی اظهار کرد: این محموله ها تحت پوشش مردم مناطق سیل زده در سیروان و هم برخی روستاهای لرستان در بخش کوهنانی که راه ارتباطی آنها قطع شده قرار می گیرد.

فولادی افزود: مجموع سه مرحله ای که برای کمک به سیل زدگان هم در استان گلستان و هم شهرستان های سیروان و دره شهر بیش از دو میلیارد ریال بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام ادامه داد: علاوه بر این دو مرحله اعزام خواهران پاسدار و بسیجی به مناطق سیل زده در حوزه های مختلف خانه و خانواده و مشکلات بهداشتی و بحث مشکلات روحی روانی فرزندان مناطق سیل زده در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: امروز نیز گروهی 15 نفره همراه این کاروان اعزام می شوند تا مأموریت های محوله را انجام دهند.

فولادی اضافه کرد: در همان روزهای وقوع سیل نیز یک آشپزخانه در شهرستان سیروان به استعداد 1500 پرس غذا روزانه پخت می کردیم و هم روستای چم شیر و هم روستاهای همجوار استان لرستان نیز تحت پوشش قرار گرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام یادآور ساخت: اقلامی که جمع اوریش ده شامل مواد غذایی، خوراکی، پوشاک، مواد شوینده و بهداشتی و سایر نیازمندی های اعلام شده است.

 

انتهای پیام/س

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد