سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35942
|
11:44 - 1398/01/22
نسخه چاپی

حضور صمیمانه فرمانده ناجای استان در دفتر فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛

سردار یاری: سپاه رگ حیاتی کشور و ملت است/فرمانده سپاه استان ایلام: همه نیروهای مسلح پاسدار انقلابند

سردار یاری: سپاه رگ حیاتی کشور و ملت است/فرمانده سپاه استان ایلام: همه نیروهای مسلح پاسدار انقلابند
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: خوشنامی و اقتدار سپاه موجب شد که دولت آمریکا در اقدامی احمقانه ، نام این نیروی مخلص و خدمتگزار به مردم و ملت را در فهرست گروههای تروریستی قرار دهد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در دیداری صمیمانه با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه سپاه پاسداران، رگ حیاتی کشور و ملت است گفت: سپاه پاسداران در قلب ملت ایران جای دارند و بی شک پس از این اقدام خصمانه آمریکا، عشق و ارادت مردم به این نیرو بیشتر از قبل خواهد شد.

وی ادامه داد:بعد از اقدام خصمانه دولت جنایتکار آمریکا، ملت ایران یکپارچه سپاهی شدند و از پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند که این شکست بسیار بزرگی برای آمریکایی هاست.

سردار یاری افزود: خوشنامی و اقتدار سپاه موجب شد که دولت آمریکا در اقدامی احمقانه ، نام این نیروی مخلص و خدمتگزار به مردم و ملت را در فهرست گرو های تروریستی قرار دهد.
فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: تروریست نامیدن سپاه توسط دولت جنایتکار آمریکا، ناشی از اقتدار این نیرو در خاورمیانه  است، چرا که حکومت‌های استکباری جهان رو به افول هستند و ضعف و زبونی استکبار به وضوح چهره خود را نمایان کرده است.
 
وی یادآور شد: تصمیمات  خارج از عرف بین المللی "ترامپ" که در اغلب موارد با هدف خشنود کردن رژیم  جعلی صهیونیستی و برای تامین منافع آن گرفته می شود،جایگاه خود دولت آمریکا را در سطح بین المللی خدشه دار می کند و آمریکا به غیر از دامن زدن به تنش در منطقه با چنین اقداماتی نمی تواند به اهداف خود برسد و به مشیت الهی ،سپاه هر روز محبوب تر می شود .
 
 
 
سردار یاری در پایان گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای ظرفیت های مردمی تشکیل شد و سپاه هم یک نهاد کاملا مردمی و مبتنی بر ارزش های اسلامی به شمار می رود.
 
پیشرفت و عزت پلیس عزت و پیشرفت ماست
 
سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه ترقی و پیشرفت و عزت پلیس، عزت و پیشرفت ماست، گفت: فرقی بین لباس سپاه و پلیس نیست و همه ما پاسداریم.
وی افزوذ: پاسدار بودن یک ارزش ذاتی است، و هیچ کس نمی تواند خدشه ای  به آن وارد کند.
 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با قدردانی از فرمانده انتظامی استان ایلام و هیئت همراه اظهار کرد: حمایت های گسترده از سپاه و از جمله همین دیدار، پیام دارد و سیگنال‌هایی از این حرکت به دشمنان ارسال می‌شود که مشخص می‌کند همه نیروهای مسلح یکصدا هستند و همه با جان و دل پاسدارند.
 
سرهنگ شاکرمی به اقدامات موثر سپاه در سیل اخیر و شهرستان های استان ایلام اشاره و گفت:سپاه در کنار پلیس و سایر نیروهای مسلح به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا از رنج و مصیبت حادثه دیده ها از بلایای طبیعی بکاهد.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پایان گفت: اعلام می‌کنیم همه مجموعه سپاه در کنار ناجا همانند گذشته محکم تر و استوارتر حضور خواهند داشت و در راه تامین امنیت جامعه تلاش خواهد کرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد