سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35667
|
07:30 - 1397/12/14
نسخه چاپی

یک کارشناس مسائل دینی:

بیانیه گام دوم انقلاب ضامن حفظ موجودیت نظام اسلامی است

بیانیه گام دوم انقلاب ضامن حفظ موجودیت نظام اسلامی است
یک کارشناس مسائل دینی گفت: گفت: بیانیه گام دوم انقلاب رشد علمی و دستیابی به فناوری های نوین را در پی خواهد داشت.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "حسین مالمیر"، کارشناس مسائل دینی در خصوص بیانیه گام دوم رهبر انقلاب اظهار داشت: این بیانیه یک راهکار و نسخه شفابخش برای جامعه اسلامی و تبیین کننده مسائل هویتی کشور است.

وی با بیان اینکه رهبری در این بیانیه، حفظ معنویت و خودسازی را از پایه های اعتقادی نظام دانسته افزود: عظمت اسلام و انقلاب در رویارویی با استکبار و قد علم کردن در مقابل تمام زورگویان شرق و غرب با شعار ما می توانیم محقق شده و در تمام برهه های حساس با همین اعتقاد صلابت، اقتدار، و قدرت و توانایی کشور را به رخ جهانیان کشیده ایم.

حجت الاسلام مالمیر اضافه کرد: توجه به علم و جهاد علمی یکی از بخش های اصلی بیانیه رهبری است که اهتمام به این موضوع همواره مورد تاکید معظم له بوده و رشد علمی و دستیابی به فناوری های نوین را لازمه حفظ استقلال کشور دانسته اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی ایلام با بیان اینکه افکار غلط در مورد اقتصاد باید اصلاح گردد، اظهار داشت:  موضوع اقتصاد و عدم وابسته نبودن اقتصاد به نفت از مسائل مهم کشور بوده و راهکار این ضعف تقویت اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اقتصاد درون گرا است.

وی با بیان اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب ضامن حفظ عزت، استقلال، صلابت، قدرت و دشمن ستیزی کشور است، تصریح کرد: بر همه آحاد ملت اعم از پیر و جوان است که به رهنمودها و خظ مشی های رهبری در این بیانیه جامه عمل پوشانده و پایه های نظام و انقلاب را بیش از گذشته مستحکم تر نمایند.

ایلام رصد

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد