سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 35643
|
07:08 - 1397/12/12
نسخه چاپی

پست و مخابرات پاسخگو باشند؛

قطعی تلفن و قبض هایی که به مقصد نمی رسد

قطعی تلفن و قبض هایی که به مقصد نمی رسد
مدتی است قبض های تلفن ثابت در شهرستان ملکشاهی بدست مشترکین نمی رسد و عدم پرداخت قبوض تلفن موحب قطعی تلفن و اینترنت می شود.

اختصاصی ایلام بیدار::اینترنت یکی از با نفوذ ترین تکنولوزی های جدید ارتباطی است که همه ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر عظمت نفوذ قرار داده است و به نوعی همه ابعاد حیات فردی و جمعی ما متاثر از این تکنولوژی ارتباطی و سایر تکنولوژی ها است.

توسعه جوامع یکی از مقولات مهمی است که اینترنت در کند شدن یا تسریع آن تاثیر اجتناب ناپذیری دارد. اینترنت خانگی یکی از بسترهای مهم توسعه و تعالی جامعه است و اتصال همیشگی آن بسیار مهم و از ضروریات جامعه بشری است.

عدم ارسال به موقع قبوض تلفن در ملکشاهی مدتی است قبض های تلفن ثابت در شهرستان ملکشاهی بدست مشترکین نمی رسد یا موقعی می رسد که تاریخ پرداخت آنها گذشته است. گاهی در برخی مناطق شهرستان ملکشاهی مشترکین تلفن ثابت بصورت نامنظم قبض دریافت می کنند.

براین اساس مشترکینی که قبض دریافت نکرده اند ناخودآگاه هزینه آن را هم به موقع نمی توانند پرداخت نمایند و در نتیجه تلفن آنها قطع می شود. این امر موجب نارضایتی در میان مردم گردیده است و برخی عامل توزیع را مقصر می دانند و عده ای هم این کم کاری را از جانب مخابرات می شمارند.

از آنجائیکه کنتورخوانی تلفن بصورت متمرکز در مرکزمخابرات صورت می گیرد و مشترک از مقدار مصرف ماهانه خود ناآگاه است و از طرفی برای اتصال مجدد خطوط تلفن مراجعه حضوری به مخابرات ضروری است ، فلذا باتوجه به این مشکلات و ناهماهنگی ها، مسئولین محترم می بایست به فکر پیگیری و چاره جویی جدی باشند تا این مشکل بزودی به همت مسئولین زیربط مرتفع گردد.

علاوه براین عده ای از مشترکین ADSL از قطع شدنهای مکرر سرویس خود و گاهی اوقات نیز سرعت بسیار پایین آن گلایه مند هستند.

گلایه مردم از قطعی تلفن بدون ارسال قبض

یکی از شهروندان ملکشاهی به خبرنگار ما گفت: قبوض تلفن توسط اداره پست توزیع می شوپد اما هیچگونه قبض تلفنی به دست ما نمی رسد. وی اظهار کرد: ما از میزان هزینه قبوض تلفن مطلع نمی شویم و مخابرات استان سریعا خطوط تلفن و اینترنت خانگی ما را قطع می کند.

این شهروند افزود: قطعی خطوط تلفن و اینترنت خانگی موجب گله مندی شهروندان شده و امورات روز مره زندگی را مختل می کند.

شهروند دیگری می گوید: چند وقت پیش تلفن خانگی و اینترنت منزل ما قطع شد.

عزیزی افزود: جهت بررسی قطعی تلفن خانگی به مخابرات مراجعه کردم و علت قطعی را عدم پرداخت بدهی عنوان کردند در حالیکه قبض تلفن به دست ما نرسیده بود.

این شهروند ضمن گلایه از مسئولین مربوطه گفت: امروزه در عصر ارتباطات قرار داریم و اکثر امورات روزمره وپرداخت قبوض از طریق اینترنت انجام می گیرد و قطعی تلفن و اینترنت خانگی بدون اینکه قبضی در یافت کرده باشیم موحب اختلال در امورات زندگی می شود و امیدواریم مسئولین مربوطه این مشکل را مرتفع نمایند.

امروزه زندگی روزمره مردم و فعالیت در عرصه های علمی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و ... نیتزمند اینترنت پرسرعت است و در عصر فناوری ارتباطات، اینترنت جز لاینفک زندگی مردم است.

در عصر امروزی که اکثر امورات در بستر اینترنت انجام می گیرد قطعی تلفن و اینترنت خانگی موجب اختلال در انجام همه امورات زندگی می شود.

یکی از راه حل های مناسب جهت پرداخت قبوض تلفن، ارسال آن به صورت اینترنتی یا پیامکی برای مشترکین و اطلاع رسانی وضعیت قبوض به آنان است که سریع تر قبوض را پرداخت نمایند تا از قطعی خطوط تلفن جلوگیری شود.

با توجه به ضرورت استفاده از تلفن و اینترنت خانگی در عصر ارتباطات و لزوم بررسی و توجه ویژه به این موضوع، لذا ضروری است مسئولین مربوطه جهت رفع این مشکل اهتمام ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد