سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35602
|
10:48 - 1397/12/07
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

حمایت قاطع مجمع نمایندگان استان ایلام از بیانیه گام دوم انقلاب

حمایت قاطع مجمع نمایندگان استان ایلام از بیانیه گام دوم انقلاب
مجمع نمایندگان استان ایلام از بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان گام دوم انقلاب حمایت قاطع کردند.

گروه سیاسی ایلام بیدار::یکی از مهمترین خبرهای مهم کشور بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب همزمان با ورود به دهه پنج انقلاب تحت عنوان گام دوم انقلاب بود؛ بیانیه ای که این روزها مورد توجه همه قرار گرفته است.

در همین راستا نمایندگان استان ایلام در گفتگوهای جداگانه با ایلام بیدار نیز حمایت قاطع خود را از این بیانیه اعلام کردند که در  زیر با همی می خوانیم.

"جلال میرزایی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در خصوص بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب یک مخاطب با دو محور دارد که مخاطب عمده آنان جوانان است.
وی گفت: یک محور این بیانات این است که جوانان تحت تأثیر تبلیغاتی که وجود دارد و به نوعی شرایط اول انقلاب و قبل از انقلاب که در جریان نیستند این نگرانی احساس می شود که جوانان با دستاوردهای انقلاب کمتر آشنا نشوند.
میرزایی افزود: عمل به این بیانیه می تواند ضمن آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب نقش آنان در پیشبرد اهداف را آینده کشور را دوچندان کند.
نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: رهبری در این بیاینه ضمن اشاره به اینکه یک سری کوتاهی ها و کارها انجام نگرفته اما اشاره ای به چند سطح کرده اند که دستاوردهای انقلاب را در زمینه های مختلف از جمله استقلال و امنیت ملی، علمی و پژوهشی و توزیع امکانات تشریح شده است.
وی بیان کرد: در قسمت دوم مطالبی در ارتباط با راه پیش رو عنوان شده است که چگونه جوانان می توانند کمک کنند که راهی که در پیش رو داریم را با حفظ هویت ملی و اسلامی جلو ببریم.
میرزایی عنوان کرد: در ارتباط با راهی که در پیش رو داریم تأکید رهبری بر لزوم استفاده از نیرو و مدیر جوان دارند تا بتواند با کمک و اتکا به این سرمایه عظیم راه حل و موانع را پشت سر بگذاریم.
نماینده ایلام تصریح کرد: هدف و دغدغه رهبری در این بیانیه مهم، تعالی و توسعه و تمدن سازی و در نهایت پیشرفت کشور است.

"سلام امینی"؛ نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با ایلام بیدار درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران 40 سال است استمرار دارد و انشاءالله صدها سال تداوم داشته باشد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایده جدیدی در دنیا است و مخالفان زیادی هم دارد.

امینی افزود: مقام معظم رهبری انقلابی ترین فرد ایران اسلامی است و فرمایش ایشان گل سرسبد است.

نماینده ایلام در مجلس گفت: از نظر اقتصادی باید متکی به خود باشیم و انتظار کمک از دیگران نداشته باشیم چرا که دلسوزی در دنیا نداریم.

وی نشر ایدئولوژی و جان بینی انقلاب اسلامی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: با انتشار ایدئولوژی انقلاب اسلامی و مطرح کردن آن در دنیا، حقانیت جمهوری اسلامی ایران و استقلال خودمان را ثابت می کنیم.

امینی با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بایستی سرلوحه کار مسئولین باشد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، حکم حکومتی است و فرمایش حضرت آقا بایستی مثل همیشه گل سرسبد باشد و مسئولین برای پیشبرد اهداف نظام موظف به انجام آن هستند.

"شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در خصوص بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب اظهار کرد: همه ما در قبال بیانات رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم آنها را عملیاتی کنیم.

وی گفت: خوشبختانه بیانیه مهم اخیر رهبری همزمان با ورود به دهه پنجم انقلاب بازتاب های مناسبی هم در بین مقامات و مسئولین و هم در بین آحاد جامعه داشته بطوریکه که حتی در روزهای گذشته تعداد سه هزار نفر از اساتید دانشگاه های سراسر کشور ضمن اعلام حمایت از پیگیری برای این مطالبات خبر داده بودند.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام افزود: هدف گذاری بزرگی در بیانیه گام دوم انقلاب لحاظ شده که می طلبد هر کدام از بندهای این بیاینه مورد واکاوی ویژه قرار گیرد و در نهایت عملیاتی شود.

کاظم زاده با بیان اینکه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب هم مردم و هم مسئولان هستند، بیان کرد: در این میان هم نمایندگان مجلس، هم دولت و همه اقشار وظیفه داریم در این مسیر گام برداشته و ایفای نقش کنیم و حداکثر تلاش خود را نیز به کار بگیریم چرا که راهبرد مقام معظم رهبری راهگشای مسائل و مشکلات است.

وی گفت: نمایندگان مجلس استان ایلام در مجلس شورای اسلامی بیش از پیش آماده هر گونه همکاری با همه مسئولان در جهت اجرا و عملیاتی کردن این بیانیه مهم رهبری است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب