سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35582
|
08:23 - 1397/12/06
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در گفتگو با ایلام بیدار عنوان کرد؛

پیشرفت کشور با بیانیه گام دوم انقلاب/ دغدغه رهبری تعالی و توسعه کشور است

پیشرفت کشور با بیانیه گام دوم انقلاب/ دغدغه رهبری تعالی و توسعه کشور است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف و دغدغه رهبری در بیانیه مهم گام دوم انقلاب، تعالی و توسعه و تمدن سازی و در نهایت پیشرفت کشور است.

"جلال میرزایی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در خصوص بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب یک مخاطب با دو محور دارد که مخاطب عمده آنان جوانان است.

وی گفت: یک محور این بیانات این است که جوانان تحت تأثیر تبلیغاتی که وجود دارد و به نوعی شرایط اول انقلاب و قبل از انقلاب که در جریان نیستند این نگرانی احساس می شود که جوانان با دستاوردهای انقلاب کمتر آشنا نشوند.

میرزایی افزود: عمل به این بیانیه می تواند ضمن آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب نقش آنان در پیشبرد اهداف را آینده کشور را دوچندان کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: رهبری در این بیاینه ضمن اشاره به اینکه یک سری کوتاهی ها و کارها انجام نگرفته اما اشاره ای به چند سطح کرده اند که دستاوردهای انقلاب را در زمینه های مختلف از جمله استقلال و امنیت ملی، علمی و پژوهشی و توزیع امکانات تشریح شده است.

وی بیان کرد: در قسمت دوم مطالبی در ارتباط با راه پیش رو عنوان شده است که چگونه جوانان می توانند کمک کنند که راهی که در پیش رو داریم را با حفظ هویت ملی و اسلامی جلو ببریم.

میرزایی عنوان کرد: در ارتباط با راهی که در پیش رو داریم تأکید رهبری بر لزوم استفاده از نیرو و مدیر جوان دارند تا بتواند با کمک و اتکا به این سرمایه عظیم راه حل و موانع را پشت سر بگذاریم.

نماینده ایلام تصریح کرد: هدف و دغدغه رهبری در این بیانیه مهم، تعالی و توسعه و تمدن سازی و در نهایت پیشرفت کشور است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب