سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35584
|
08:46 - 1397/12/06
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان در گفتگو با ایلام بیدار:

هدف گذاری بزرگی در بیانیه گام دوم انقلاب صورت گرفته است

هدف گذاری بزرگی در بیانیه گام دوم انقلاب صورت گرفته است
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: نمایندگان مجلس استان ایلام بیش از پیش آماده هر گونه همکاری با همه مسئولان در جهت اجرا و عملیاتی کردن این بیانیه مهم رهبری است.

"شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیدار در خصوص بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب اظهار کرد: همه ما در قبال بیانات رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم آنها را عملیاتی کنیم.

وی گفت: خوشبختانه بیانیه مهم اخیر رهبری همزمان با ورود به دهه پنجم انقلاب بازتاب های مناسبی هم در بین مقامات و مسئولین و هم در بین آحاد جامعه داشته بطوریکه که حتی در روزهای گذشته تعداد سه هزار نفر از اساتید دانشگاه های سراسر کشور ضمن اعلام حمایت از پیگیری برای این مطالبات خبر داده بودند.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام افزود: هدف گذاری بزرگی در بیانیه گام دوم انقلاب لحاظ شده که می طلبد هر کدام از بندهای این بیاینه مورد واکاوی ویژه قرار گیرد و در نهایت عملیاتی شود.

کاظم زاده با بیان اینکه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب هم مردم و هم مسئولان هستند، بیان کرد: در این میان هم نمایندگان مجلس، هم دولت و همه اقشار وظیفه داریم در این مسیر گام برداشته و ایفای نقش کنیم و حداکثر تلاش خود را نیز به کار بگیریم چرا که راهبرد مقام معظم رهبری راهگشای مسائل و مشکلات است.

وی گفت: نمایندگان مجلس استان ایلام در مجلس شورای اسلامی بیش از پیش آماده هر گونه همکاری با همه مسئولان در جهت اجرا و عملیاتی کردن این بیانیه مهم رهبری است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد