سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35542
|
08:00 - 1397/12/04
نسخه چاپی

خزان تنوع و کیفیت در نمایشگاه بهاره ایوان

خزان تنوع و کیفیت در نمایشگاه بهاره ایوان
نمایشگاه‌ فروش بهاره در ایوان به مرکزی سرد و بی‌روح تبدیل‌ و اغلب مشتریان‌ برای تأمین نیازهای شب عید خود راهی فروشگاه‌های سطح شهر شدند

به گزارشايلام بيدار، همانند سال‌های گذشته، امسال نیز مسئولان وشهرستان ایوان نسبت به برپایی نمایشگاه فروش بهاره اقدام کردند. همچنین اجرای طرح فروش فوق‌العاده راهکار دیگری است که در چند سال اخیر برای کنترل قیمت‌ کالاهای شب عید مورد توجه قرارگرفته است.

ترسیم این شیوه مشارکت  در کنار وعده‌های مکرر مسئولان برای کنترل قیمت و عرضه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌، خریداران کم درآمدی را به مکان‌های نه چندان مناسب بر پایی نمایشگاه بهاره کشانده تا کالاهایی با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنند اما به راستی این بازار امن تا چه حد واقعی و قادر به تامین نیاز مراجعه‌کنندگان است.

نگاهی گذرا در چند روز بر‌پایی این نمایشگاه‌ها، نشانگر توجه صرف به جنبه روانی و بعد تبلیغاتی این اقدام است، جایی که بیشتر مراجعه‌کنندگان با دستان خالی و خستگی ناشی از نبود امکانات مناسب برای برپایی چنین مراکز فروشی به ناچار دوباره راهی بازارهای سطح شهر می‌شوند.

نمایشگاه بهاره در شهرستان ایوان از چند روز گذشته در پارک شهدا شهر ایوان بر پا شده است نمایشگاهی که چندین هفته است در فضای مجازی برای برپایی ان تبلیغ می شود که گویا قرار است کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم درآن عرضه می شود.

اما با گذری از این نمایشگاه می توان فهمید که چه کالاهایی در آستانه سال نو در این نمایشگاه بهاره عرضه شده است.

نمایشگاه بهاره همانطور که اسم آن پیدا است در آستانه سال نو معمولا در شهرهای مختلف برپا می شود در شهر ایوان نیز مسئولان از تخفیف 10ال 15درصدی کالاها در این نمایشگاه خبر دادند که خبرنگار ما به میزان رضایت مردم از نمایشگاه پرداخته است.

محمدی یکی از شهروندان ایوانی است که به اتفاق خانواده اش برای خرید به محل نمایشگاه واقع در پارک شهدا ایوان مراجعه کرده است.

وی در این باره با خبر نگار مامی گوید: همانطور که همگان استحضار دارند مردم از لحاظ اقتصادی با مشکلاتی روبرو هستند بخصوص در حوزه کالاهای اساسی و مایحتاج مردم که در این راستا در شهر ایوان اقدام به برپایی نمایشگاه بهاره در آستانه سال نو توسط مسئولان شهرستان شده  است که جای تقدیر دارد.

این شهروند ایوانی اظهار کرد :20الی 30غرفه در این نمایشگاه دایر شده استاگر نگاهی گذارا داشته باشید شاید تعد معدودی از غرفه ها به کالاهای اساسی مردم تخصیص پیدا کرده است که این شیوه مناسب نیست.

محمدی با انتقاد از برخی از غرفه ها  ادامه داد:اجناس برخی از غرفه ها نشانگر این است که فروشنده اجناسانبار خود را در این مکان عرضه کرد است در واقه می شود گفت یک  انبار تکانی صورت داده است.

وی تصریح کرد : هدف نمایشگاه باید عرضه کالاهای با کیفیت وبا قیمت مناسب باشد اما متاسفانه قیمت برخی از اجناس با مغازه های داخل شهر یکی است حتی هم بیشتر که این امر مردم را روانه مغازه های داخل شهر می کنند.

این شهروند ایوانی در پایان گفت : جای خالی غرفه های عرضه مواد غذایی همچون برنج ؛روغن...در این نمایشگاه خالی است.

امیدواریم مسئولان مربوطه در راستای برپایی چنین نمایشگاه هایی دقت لازم را داشته باشند.

جویزر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد