سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35249
|
08:36 - 1397/11/04
نسخه چاپی

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

۲۶ طرح در شهرستان ایلام بهره برداری می شود

۲۶ طرح در شهرستان ایلام بهره برداری می شود
فرماندار ایلام از افتتاح و بهره‌برداری ۲۶ طرح در بخش‌های مختلف به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "معروف بسطامی"، فرماندار ایلام در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های گازرسانی، برق و انرژی، آب روستایی، بهداشت و درمان، آموزشی و ورزشی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، با اشاره به اینکه همزمان با افتتاح این طرح‌ها برای 273 نفر نیز اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد، گفت: امید است با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها، بتوانیم قدم‌های بسیار خوبی برای مردم برداشته شود و مردم از این طرح‌ها، خدمات و برنامه‌های در دست اجرا بهره و استفاده لازم را داشته باشند.

فرماندار ایلام، به برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در راستای بهتر اجراشدن برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در نشست‌ها و جلسات مختلف، دستاوردهای دولت را بازگو کنند تا عظمت انقلاب برای مردم روشن شود.

بسطامی، بابیان اینکه شعار محوری سال جاری «امید به آینده و افتخار به گذشته» است، تصریح کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت در راستای تشریح دستاوردهای نظام اسلامی در طول 40 سال گذشته است و بنابراین دستگاه‌های اجرایی سعی در بیان گزارش و عملکرد دستگاه مربوطه به مردم داشته باشند.

وی، بابیان اینکه دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم هستند، یادآور شد: مهم‌ترین رویکرد نظام اسلامی ارائه خدمات به مردم در عرصه‌های مختلف است و بنابراین برای ایجاد امید و نشاط در جامعه، دستاوردهای نظام و دولت برای مردم بیان شود.

فرماندار ایلام، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون نشان از عزم دولت و نظام اسلامی برای خدمت به مردم است و امروز نیز به برکت حضور مردم درصحنه‌های مختلف، توطئه‌های آنان یکی پس از دیگری خنثی و منجر به شکست می‌شود.

گفتنی است، در این نشست مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایلام به بیان نظرات و دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال جاری پرداختند.

 

انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد