سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35152
|
08:29 - 1397/10/25
نسخه چاپی

امام‌ جمعه ایلام:

تکریم ارباب رجوع از مهم ترین ضروریات در خدمت به محرومان است

تکریم ارباب رجوع از مهم ترین ضروریات در خدمت به محرومان است
امام‌ جمعه ایلام گفت: تکریم ارباب رجوع از مهم ترین ضروریات در خدمت به محرومان است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: بسیاری از افرادی که به ادارات و سازمانها مراجعه می کنند دارای مشکلات گوناگون بوده که حتی اگر نتوانیم به درستی نیازهای آنان را برطرف کنیم لازم است با احترام خاص و ویژه به حرف آنها گوش داده و درد دل هایشان را بشنویم. 

وی افزود: بخاطر مشکلات اقتصادی جامعه و محرومیتها در استان ایلام، کمیته امداد از سازمانهایی است که بیشترین مراجعات مردمی را دارد بنابراین تکریم ارباب رجوع از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: با بررسی هایی که در این زمینه داشته ایم، کمیته امداد در زمینه احترام به مراجعان و ارباب رجوع، گوش دادن به درد دلها و مشکلات آنان و نیز پیگیری نیازهای آنان کارنامه موفقی داشته و قشر محروم و نیازمند جامعه معمولا از خدمات این نهاد رضایت دارند. 
حجت الاسلام کریمی تبار افزود: بخاطر مشکلات مختلف بویژه اقتصادی روزانه افراد زیادی به دفتر اینجانب مراجعه می کنند و من هم معمولا این افراد را برای دریافت خدمت به کمیته امداد معرفی می کنم که خوشبختانه کمیته امداد نیازهای این افراد را پیگیری و برطرف می کند که این اقدامات جای قدردانی دارد. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد