سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35026
|
08:13 - 1397/10/15
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

استقرار بالگرد امداد رسانی در آبدانان

استقرار بالگرد امداد رسانی در آبدانان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:یک فروند بالگرد با اعتبار 600 میلیارد ریال در شهرستان آبدانان استقرار یافته و قادر به انتقال چهار بیمار است.

به گزارشايلام بيدار، " دکتر کریم همتی"، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه سلامت استان صورت گرفته و در آینده نزدیک نیز این اقدامات و خدمات با رایزنی های بعمل آمده افزایش می یابد.

دکتر کریم همتی به ورود تیم های پزشکی به ایلام اشاره و افزود: ماه گذشته بزرگترین تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم متشکل از 56 متخصص و فوق تخصص برای انجام خدمات پزشکی و جراحی شکاف لب و کام وارد ایلام شدند.
وی با بیان اینکه اقدامات پزشکی مناسبی در راستای درمان بیماران در استان صورت گرفته، یادآور شد: 161 عمل جراحی شکاف کام و لب و ناهنجاری های مادرزادی، 570 ویزیت الکترونیکی، 362 جراحی پلاستیکی حضوری، و 30 مورد ارجاع به بیمارستان 15 خرداد تهران صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: هفته آینده نیز تیم فوق تخصصی ناهنجاریهای مادرزادی اطفال موسسه خیریه محکم تهران، برای جراحی بیماری های مادرزادی به این استان سفر می کند و با استقرار در درمانگاه های تخصصی و دولتی استان ناهنجاری های مادر زادی اطفال را بررسی و در صورت نیاز به صورت رایگان مورد جراحی قرار می دهند.
همتی از دیگر اقدامات این حوزه را اختصاص یک فروند بالگرد به استان عنوان کرد و گفت: به منظور خدمات رسانی مناسب در محدوده جنوبی یک فروند بالگرد با اعتبار 600 میلیارد ریال در شهرستان آبدانان استقرار یافته و قادر به انتقال چهار بیمار است.

آبدانان خبر
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد