سرویس: اقتصادی
کد خبر: 34984
|
01:40 - 1397/10/12
نسخه چاپی

به منظور تسهیلات اشتغالزایی؛

نمایندگی بانک سینا در ملکشاهی افتتاح شد

نمایندگی بانک سینا در ملکشاهی افتتاح شد
بانک سینا شعبه ملکشاهی به منظور پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی بنیادمستضعفان بدر شهرستان ملکشاهی افتتاح شد.

به گزارشايلام بيدار، بانک سینا شعبه ملکشاهی به منظور پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با حضور فرماندار، مدیران بنیاد مستضعفان، مسئولین بانک سینا و جمعی از مدیران استان و شهرستان افتتاح شد.

بانک سینا متعلق به بنیاد مستضعفان کشور است و قرار است این بانک اعتبار تسهیلات اشتغالزایی بنیاد مستضعفان به مردم را تامین نماید.

سود تسهیلات اعطایی از این محل به کارآفرینان هشت درصد است که با کمترین بروکراسی بانکی و اداری به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی که در زمینه های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و غیره است این بنیاد در احداث و تکمیل طرح ها و پروژه های مهم و زیرساختی شهرستان نیز مشارکت خواهد داشت که نمونه آن مشارکت در احداث دی کلینیک تخصصی شهرستان است که کار خود را آغاز کرده است.

مردم طرح های کارآفرینی را معرفی کنند

"محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی در مراسم افتتاح این واحد بانکی گفت: نمایندگی بانک سینا در ملکشاهی از امروز در راستای پیگیری و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و کار آفرینی کار خود را شروع می کند. 

وی اظهار کرد: با توجه به استقرار بنیاد مستضفان جهت محرومیت زدایی و ایجاد فرصت های اشتغالزا و سرمایه گذاری بخش خصوصی مردم می توانند طرح های کار آفرینی و تولیدی خود را جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه مجری ارائه و سپس در کارگروه شهرستان بررسی و مصوب خواهد شد.

وی اذعان کرد: هیچ محدودیتی برای ایجاد فرصت های کسب و کار و سرمایه گذاری وجود ندارد و جهت کمک به تولید و اشتغال تسهیلات بنیاد مستضعفان با نرخ 8 درصد به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در ملکشاهی پرداخت می شود

مدیر پروژه بنیاد مستضعفان در ملکشاهی نیز استقرار بانک سینا را تحقق بخشی از طرح و تعهد بنیادمستضعفان برای رشد و توسعه  شهرستان ملکشاهی عنوان کرد.

محمدیان افزود: 25 میلیارد تومان تسهیلات بانک سینا برای اشتغال و معیشت و 10 میلیارد بلاعوض با تاسیس بانک سینا در ملکشاهی پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: ایجاد صندوق های توان افزایی، مطالعات، اشتغال زایی، حمایت از کارگاه های چاقوسازی و اصلاح نژاد دام ازجمله اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای آبادانی شهرستان ملکشاهیخواهد بود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد