سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 34964
|
13:47 - 1397/10/09
نسخه چاپی

سخنران مراسم 9 دی دره شهر:

مدیریت پیامبر گونه رهبر بساط فتنه را برچید

مدیریت پیامبر گونه رهبر بساط فتنه را برچید
سخنران مراسم 9 دی دره شهر گفت: ما همچنان بعد از ۹ سال با برگزاری همایش ۹ دی بی بصیرتی برخی را در فتنه 88 به امروزیها گوشتزد می کنیم.

به گزارشايلام بيدار،سیمره خبر، سرهنگ"حشمت ابراهیمی" از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در مراسم ۹ دی شهرستان دره شهر گفت:راهپیمایی ۹ دی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزود.

وی اظهار کرد: فتنه ۸۸ نمونه از ریزشهای خواص بی بصیرت نسبت به انقلاب اسلامی بود که در مقابل نظام ایستاده و با مخالفان دین همراه شدند.

ابراهیمی افزود: علی رغم توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر طی کردن مسیر قانونی اعتراضات ، کم ظرفیتی موسوی و صدور ۲۰ بیانیه در ۱۸ ماه او را به یکی از ارکان فتنه تبدیل کرد.

این پیشکسوت دفاع مقدس خطاب به افرادی که مردم را عامل فتنه می دانند ، گفت: هیچگاه مردم اموال عمومی ، شخصی را آتش نمی زنند و یا مردم دیگر را به شهادت نمی رسانند

سرهنگ ابراهیمی  یادآورشد: کشورهای خارجی، اروپایی و خارج نشین با برنامه ریزی برای این فتنه اعتراضات مردمی را به آشوب تبدیل کردند.

وی با اشاره به موضوع انقلاب رنگی تصریح کرد: انتخابات رنگی در اوکراین به دلیل اختلافات آرای کم ایجاد شد در صورتی که اختلافات در انتخابات ۸۸ آنقدر فاحش بود که خود سران فتنه بعدها بحث تقلب غیر ممکن و محال دانند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ادای تقلب از ماه های قبل از تفاوت های انتخابات سال ۸۸ با دیگر انتخابات گذشته بود. وی افزود: فتنه گران به حدی برد پیروزی موسوی را در سطح جامع القا کرده بودند که اینگونه برداشت شده بود اگر موسوی نبرند حتما تقلب شده است.

وی یادآور شد: به گفته مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ از ده سال پیش بعد از رحلت امام راحل برنامه ریزی شده بود.

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: در خطبه به یادماندنی مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد بخش اعظمی از معترضین متوجه موضوع شده که نتیجه آن ریزش قابل توجه ای در راهپیماییهای بعدی بود

پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بسیاری از کشورهای که با پا چالش و خیزش سرنگون شدند حتی یک صدم از این اتفاقاتی که برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد را تجربه نکرده اند

وی تاکید کرد: رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری ، فاصله رای و حضور تمام کننده مردم در ۹ دی باعث ناکام ماندن فتنه ۸۸ و قویتر شدن استحکام نظام جمهوری اسلامی شد.

ابراهیمی تصریح کرد: ما همچنان بعد از ۹ سال با برگزاری همایش ۹ دی بی  بصیرتی برخی را در فتنه 88 به امروزیها گوشتزد می کنیم. ما همچنان بعد از ۹ سال با برگزاری همایش ۹ دی این بصیرتی افراد را گوشزد می کنیم

وی یادآورشد: امسال قطعا با حضور پرشور مردم ولایتمدار 22 بهمن را همانند روز قدس و 9 دی باشکوهتر برگزار می کنیم.

سخنران مراسم 9 دی دره شهر افزود: مردم مسلما با لمس مشکلات خواستار رفع آن هستند اما با تمام توان در مقابل افرادی که به دنبال مقابله با حاکمیت الهی هستند می ایستند.

سرهنگ حشمت ابراهیمی خاطرنشان کرد: ملت ایران توانست هشت سال دفاع مقدس را در اوج تنگدستی و بی کسی جنگ را بدون حتی از دست دادن یک وجب خاک و همچنین مشکلات بعد از آن را مدیریت کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد