سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34617
|
10:27 - 1397/09/04
نسخه چاپی

بیانیه بسیج هنرمندان استان ایلام؛

بسیج در کنار مردم مظلوم یمن است

بسیج در کنار مردم مظلوم یمن است
سازمان بسیج هنرمندان ایلام در گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

به گزارشايلام بيدار، سازمان بسیج هنرمندان ایلام در گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

در این بیاینه آمده است: بسیج ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب و بسیجیان رهروان صدیق شهید و شهادتند که در پنجم آذر ماه سال 58 با  فرمان حضرت امام خمینی (ره) نام پرآوازه بسیج طلیعه نمود ، تا زنان و مردان ایران اسلامی ، با عزمی پولادین ، بعد از گذشت قریب به 40 سال از آن فرمان ارزشمند ، تا پای جان از امنیت ، عزت و شرف ایران اسلامی دفاع کنند.

به راستی که به فرموده امام راحل ( ره) ، تفکر ناب بسیجی، نــوای دلنشینی دارد ، که طنین آن در ایران اسلامی ، همواره خار چشم دشمنان بوده و دیده های بیدار نیز درخت تناور بسیج را خط مقدم رویارویی با دشمنان می شناسند.

تفکری جاودانه  که یکی از ارزشمندترین ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در هشت سال دفاع مقدس ، با شکست سنگین دشمنان ملت ایران اسلامی،  رشد کرد و امروز شاهد آن هستیم که به قدرتی تبدیل گشته که فرا مرزهای جمهوری اسلامی از آن به عنوان قدرت بزرگ جهان اسلام یاد کرده و حسرت خوابی راحت را به چشم مستکبران و ظالمان گذاشته است.

موفقیت های شگرف عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی فرزندان جمهوری اسلامی ، مرهون مجاهدتها و ایثارگری های زنان و مردانی است که خالصانه بر آرمانهای مقدس امام خمینی (ره) اهتمام نموده و  با تبعیت از فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته)  با تلاشی وصف ناپذیر ، با صلابت و استوار در راه سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی تلاش می نمایند.

اما این روزها بی مهری ها و جنایات یزیدیان زمانه در عربستان ، با به راه انداختن جنگنده های ائتلاف سعودی و  حملات غیرانسانی و ددمنشانه به مردم مظلوم یمن ، نفرت جهان اسلام را به دنبال داشته است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی با تأسی از حدیث  « من سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلمُسلمین فَلَم یُجِبهُ فَلَیس بمُسلِمٍ » در یاری مردم مظلوم یمن که اراده ای مستحکم داشته و در دفاع از حق خود استراتژی مقاومت را در پیش گرفته از هیچ کوششی دریغ نکرده و پشتیبان مردم مسلمان یمن خواهد بود.

سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام نیز به نمایندگی از هنرمندان بسیجی ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، اقدام غیر انسانی و وحشیانه رژیم منفور سعودی را محکوم کرده و آمادگی  خود را برای کمک به مردم مظلوم یمن ابراز می دارد. 

 

انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد