سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34411
|
07:47 - 1397/08/19
نسخه چاپی

گزارش؛

چرداول نیازمند توسعه زیرساخت های اربعین

چرداول نیازمند توسعه زیرساخت های اربعین
شهرستان چرداول ظرفیت خوبی برای توسعه زیرساختها دراربعین دارد که همچنان مغفول مانده است.

به گزارشايلام بيدار، اربعین یک فرصتی عظیم است که می توان از طریق آن علاوه براتحاد مسلمانان برای توسعه استان هم استفاده کرد.

امسال همانند سال های گذشته مردم با تمام توان خواد پا در میدان خدمت گذاشته وبه زائرین خدمت کردند واز این ظرفیت عظیم بهره جستند.

اربعین صرفا به عنوان یک راهپیمایی یا یک زیارت نباید دیده شود وباید روی ابعاد آن و ظرفیت هایی که می توان از آن استفاده شود کار کرد واز آن بهره وری کرد.

باید برای استان ایلام طرح جامع اربعین تصویب شود وهرشهرستانی بنا به ظرفیت واستعدادش دراین طرح گنجانده شود وتمام زوایای اربعین مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

شهرستان چرداول به عنوان یکی از مبادی اصلی ورودی استان ایلام هرساله برای اربعین با معضلاتی روبه رواست که دربرنامه ریزی های سال آینده مسئولان این معضلات برطرف شود.

احمدی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:معضل سرویس های بهداشتی هرساله در شهرستان چرداول وجود دارد که این معضل باید هرچه زودتر برطرف گردد.

وی افزود:برخی از راههای اصلی شهرستان همچنان از کیفیت مناسبی برای تردد زوار مناسب نیستند از این رو باید توسعه این راهها در اولویت قرار گیرد.

این شهروند چرداولی خاطر نشان کرد:معرفی جاذبه های گردشگری وزیارتی  شهرستان،احداث استراحتگاهها ومجتمع های اقامتی ، توریستی از اقداماتی هستند که همچنان مففول مانده است وباید روی آن کار کارشناسی صورت گیرد.

با توسعه زیرساختها ومعرفی جاذبه های گردشگری شهرستان چرداول وهمچنین احداث مجتمع های رفاهی در مسیر راه اصلی واقدامات زیربنایی نظیر احداث سرویس بهداشتی می توان خدمات بهتری به زوار وگردشگران ازائه داد.

دیار زاگرس

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد