سرویس: سیاسی
کد خبر: 34383
|
10:41 - 1397/08/13
نسخه چاپی

نتانیاهو برای ایران و حزب الله پیام تهدیدآمیز فرستاد

نتانیاهو برای ایران و حزب الله پیام تهدیدآمیز فرستاد
منابع خبری سعودی مدعی شدند که مقامات رژیم صهیونیستی در دیدار هفته پیش خود با مسئولان عمانی و فرانسوی، ۲ پیام تهدیدآمیز را برای ایران و حزب‌الله لبنان فرستادند.

به گزارشايلام بيدار،شبکه سعودی العربیه ادعا کرده است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفرش به عمان، پیامی تهدید‌آمیز برای ایران فرستاده است.


خبرنگار شبکه العربیه در قدس اشغالی ضمن مخابره این خبر، به جزئیات این پیام تهدیدآمیز هیچ اشاره‌ای نکرده است.

بر اساس این گزارش، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با مقامات عمانی پیامی را برای حزب‌الله فرستاده و در آن گفته که لبنان باید از راه اندازی جنگ جدید خودداری کند و از هرگونه تلاش برای ساختن موشک‌های نقطه‌زن و دقیق امتناع ورزد.

نایب رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی نیز دوشنبه هفته گذشته در دیدار با یک هیات فرانسوی، پیامی را برای سعد الحریری نخست‌وزیر مکلف (به تشکیل کابینه) لبنان فرستاد و در آن گفته بود که لبنان باید به حفاظت از کارخانه‌های موشکی حزب‌الله پایان دهد، در غیر این‌صورت اقدام نظامی احتمالی «اسرائیل» در راه خواهد بود.

سعد الحریری دارای روابط بسیار حسنه با فرانسوی‌هاست و احتمالا به همین علت پاریس برای ارسال این پیام انتخاب شده است.

نایب رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی افزود: اسرائیل برای پایان دادن به این پرونده، سقف زمانی دارد و منتظر است که این مساله از راه‌های دیلپماتیک حل شود.

رژیم صهیونیستی مدعی است که حزب‌الله کارخانه‌هایی را برای تولید موشک در نزدیکی بیروت دارد. پس از جنگ 33 روزه، موشک‌های حزب‌الله لبنان که در این جنگ ارتش صهیونیستی را به شکست در این جنگ کشانید، به کابوس مقامات رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

نتانیاهو قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر آینده با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در پاریس دیدار کند و شاید او در این دیدار این تهدید لبنانی در خصوص کارخانه‌های موشکی حزب‌الله را تکرار کند.

منبع: فارس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب