سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34228
|
08:07 - 1397/07/22
نسخه چاپی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره):

کاستن مشکلات اقتصادی کشور نیاز به کار فرهنگی دارد

کاستن مشکلات اقتصادی کشور نیاز به کار فرهنگی دارد
محور اصلی فعالیت فرهنگی کمیته امداد بر مبنای قرآن و اهل‌بیت بوده و اعتقادداریم بر همین اساس بسیاری از دیگر مشکلات خانواده‌ها می‌تواند برطرف شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام حسین احمدیان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه سفر خود به استان ایلام در جمع مدیران و مسئولان امور فرهنگی این نهاد، با بیان اینکه کار فرهنگی یکی از نیازهای مهم و اساسی کشورمان است، اظهار کرد: حتی برای کاستن از مشکلات اقتصادی کشور به کار و فعالیت فرهنگی نیازمندیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)، با بیان اینکه برای همه فعالیت‌هایی که انجام می‌گیرد نیازمند پیوست فرهنگی هستیم گفت: این پیوست موردنظر شامل موارد گوناگون و متنوعی است و حتی در زمینه های اقتصادی هم لازم است پیوست و نگاه فرهنگی وجود داشته باشد.

احمدیان، با عنوان اینکه هم‌اکنون بیشترین هجمه‌هایی که علیه کشورمان در جریان است از طریق ابزارها و روش‌های اقتصادی صورت می‌گیرد گفت: درنتیجه برای موفقیت در مواجهه با این هجمه‌ها نیاز به کار فرهنگی و نگاه فرهنگی نیاز داریم.

وی، تصریح کرد: محور اصلی فعالیت فرهنگی کمیته امداد بر مبنای قرآن و اهل‌بیت بوده و اعتقادداریم بر همین اساس بسیاری از دیگر مشکلات خانواده‌ها می‌تواند برطرف شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استفاده از خیران فرهنگی را از دیگر برنامه‌های این حوزه برشمرد و گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات فرهنگی لازم است از خیران فرهنگی و مربیان فرهنگی افتخاری و داوطلب برای خدمت‌رسانی به مددجویان و تقویت بنیه دینی و علمی خانواده‌ها استفاده شود.

احمدیان به‌ ضرورت مشاوره دادن به خانواده‌های مددجو برای مقابله با آسیب‌های گوناگون اجتماعی اشاره کرد و گفت: ازآنجایی‌که مشاوره به‌نوعی انتقال تجربیات موفق زندگی به دیگران است از نیازهای ضروری خانواده‌ها در حوزه فرهنگی به‌حساب می‌آید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد