سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34159
|
08:08 - 1397/07/16
نسخه چاپی

کارشناس مسئول بهداشت محیط ایوان خبرداد؛

کشف شش تن مواد غذایی فاسد شده در ایوان

کشف شش تن مواد غذایی فاسد شده در ایوان
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان ایوان از کشف بیش از6تن مواد غذایی فاسد شده از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "بهروز مظفری"، کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان  شهرستان ایوان ؛ در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد :بمنظور حفظ و تامین سلامتی مردم و در راستای دسترسی به غذای ایمن و سالم مرکز بهداشت محیط شهرستان ایوان اقدام به بازرسی و کنترل بهداشتی مراکز تهیه و توزیع وفروش موادغذایی و اماکن عمومی در ساعات اداری و غیر اداری نمود.

مظفری با اشاره به تعداد بازرسی های صورت گرفته در سطح شهرستان ایوان گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 3349مورد بازرسی از مراکز عرضه موادغذایی صورت گرفته است که تعدادی از این موارد  در ساعات غیر اداری وبصورت نامحسوس صورت گرفته است.

وی افزود : از بازرسی های صورت گرفته تعداد بازرسی تعداد249مورد جهت انجام آزمایشات لازم ونمونه گیری به آزمایشگاه انتقال داده شده است که درمجموع فعالیت های بازرسان این مرکز بیش از 6تن مواد غذایی فاسد وغیر قابل مصرف ازمراکزعرضه مواد غذایی توسط بازرسان کشف وجمع اوری گردید.

مظفری تصریح کرد :به منظورحفظ و ارتقا شاخص دسترسی به آب آشامیدنی سالم در مناطق شهری و روستایی وپیشگیری 249مورد نمونه جهت آزمایشات میکروبی وش یمیایی صورت گرفته است.

وی به نظارت کامل بر عملکرد بهداشتی نانوایی های سطح شهرستان اشاره کرد و ادامه داد:درراستای حذف مواد غیر مجاز وافزودنی به نان این مرکز به تعداد نانوایی های سطح شهرستان بنر چاپ و در درب نانوایی ها جهت استفاده عموم و نانوایی های نصب گردیده است.

وی در پایان گفت : رسیدگی به شکایات واصله و برگزاری کلاسها و دوره های آموزشی از دیگر اقدامات این مرکز است.

جویزر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد