سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34134
|
10:07 - 1397/07/14
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام استعفای خود را تایید کرد/ کریمی تبار امام جمعه جدید استان

امام جمعه ایلام استعفای خود را تایید کرد/ کریمی تبار امام جمعه جدید استان
امام جمعه ایلام ضمن قدردانی از زحمات مردم و مسئولان استان و اعتماد مقام معظم رهبری در نزدیک به دو دهه از استعفای خود خبر داد و گفت: نماینده جدید ولی‌فقیه در استان و امام جمعه جدید ایلام به زودی معرفی می‌شود .

به گزارشايلام بيدار،حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» در آخرین خطبه‌ی نماز جمعه به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد:‌از همه‌ی مردم استان ایلام در طول 18 سال خدمتم که کمال محبت را نسبت به من داشته‌اند قدردانی می‌کنم .

وی با تقدیر از همه‌ی استانداران ایلام در طول این 18 سال مخصوصا استاندار کنونی ایلام  گفت: از زحمات و همراهی‌های امامان  جمعه فرمانداران  فرماندهای نظامی و انتظامی  و اداره کل اطلاعات فرماندهان سپاه ادارات کلُ  دستگاه‌ها و سازمان های عمومی‌ُدستگاه‌های قضایی حوزه‌های علمیه استان تقدیر می‌کنم و از عموم مردم حلالیت می‌طلبم .

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد:‌ از هیچ کس دلگیر نیستم و همه‌ی کسانی را که به نحوی علیه من حاشیه درست کردند را بخشیدم .

وی ضمن قدردانی از اعتماد مقام معظم رهبری ‌تصریح کرد: از همه همکاران در دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان خصوصا آقای «یگانه» قدردانی می‌کنم .

لطفی از مردم و دستگاه‌های دولتی و همه‌ی نهادها خواست از این به بعد با حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار امام جمعه جدید ایلام همراهی و همکاری کنند .

حجت‌الاسلام و المسلمین لطفی از دی ماه 1380 به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام مشغول به خدمت بود.  

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد