سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34054
|
11:00 - 1397/07/06
نسخه چاپی

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

یادواره شهدای سرباز استان ایلام برگزار شد

یادواره شهدای سرباز استان ایلام برگزار شد
یادواره شهدای سرباز و بزرگداشت 270 شهید سرباز استان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، یادواره شهدای سرباز و بزرگداشت 270 شهید سرباز استان با حضور والدین و بستگان شهدای سرباز استان ایلام و نیز جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و فرمانده هان نظامی استان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار شد.

سردار "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این مراسم گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان و هجمه های استکبار جهانی به فرموده امام راحل مهمترین اصل واجب است و همگان با جان و دل از انقلاب خود که ساده به دست نیامده دفاع می کنند.

وی با ذکر اینکه حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در راس همه امور قرار دارد افزود: دشمن با ایجاد جنگ روانی، اقتصادی و فشارهای سیاسی و تلاش برای هجمه به منظور تخریب خانواده های ایثارگران سعی دارد که مردم و افکار عمومی ایران را از انقلاب و نظام دور سازد.
سردار حسینی یادآور شد: باید اقشار مختلف مردم و مسئولان با درایت و هوشمندی تسلیم حرکت های روانی دشمنان نشوند و با حمایت از منویات رهبری این برهه حساس از عمر نظام را پشت سر بگذاریم. 
وی با بیان اینکه شهدا از جان شیرین خود برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور خود در برابر متجاوزان گذشتند، گفت: به راستی که شهدا و خانواده های صبور آنها حق بزرگی بر گردن همگان دارند.
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این ایین عزت و اقتدار ایران اسلامی را خونبهای شهدا عنوان و یاد اوری کرد: ملت انقلابی ایران تا رسیدن به مقطع کنونی عزیزان زیادی را از دست داده است.
سلمان رستمیان با اشاره به اینکه ما همان ملت مقاوم زمان جنگ تحمیلی هستیم، افزود: اکنون نیز با وجود فشارهای اقتصادی، تحریم و جنگ روانی دشمنان، آرامش خود را فدای آرمان های انقلاب می کنیم تا زمانی که این فشارها فروکش کند.
وی گفت: البته باید با کسانی که همسو با دشمنان در امنیت، توسعه، تولید و اقتصاد کشور خلل وارد می کنند به شدت برخورد شود تا از فشار وارد شده به مردم کاسته شود.
رستمیان به مسئولان نیز توصیه کرد: بدور از هر گونه رفتار و گفتار شعاری بلکه با صداقت و درستکاری برای توسعه جامعه اسلامی کوشش کنند و نسبت به رفع نیازهای جامعه اهتمام جدی داشته باشند. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد