سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33747
|
08:03 - 1397/06/14
نسخه چاپی

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان خبر داد:

شناسایی 70 واحد متخلف صنفی در ایوان

شناسایی 70 واحد متخلف صنفی در ایوان
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان از شناسایی 70واحد صنفی متخلف در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"امید علی عزتی"؛ رییس اداره  صنعت ،معدن و تجارت شهرستان ایوان، اظهار کرد: سه اکیپ 2 نفره مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان در 2 شیفت صبح و عصر در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی  فعالیت داشتند.

عزتی با اشاره به اینکه این نهاد در سطح شهرستان از هیچ تلاشی در راستای کنترل و نظارت بر بازار دریغ نخواهد کرد گفت :عمده نظارتهای گروه بازرسی بر مراکز عرضه عرضه گوشت قرمز ،میوه،خواروبارفروشیها بوده است .

وی بااشاره به تعداد متخلفین در سطح شهرستان افزود:طی بازرسی های صورت گرفته از سطح شهرستان تعداد 70واحد متخلف صنفی به جرم گران فروشی و کم فروشی شناسایی وبا تشکیل پرونده به تعزیزات حکومتی استان معرفی شدند.

رییس اداره  صنعت ،معدن و تجارت شهرستان ایوان تصریح کرد : در راستای تنظیم بازار و وجلوگیری از افزایش قیمت 12تن مرغ با نرخ مصوب هرکیلو 6750در بین شهروندان توزیع شد.

عزتی از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

جویزر

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد