سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33717
|
10:58 - 1397/06/13
نسخه چاپی

معاون استانداری ایلام:

راه اندازی موکب در داخل شهر مهران و ایلام ممنوع است

راه اندازی موکب در داخل شهر مهران و ایلام ممنوع است
معاون سیاسی استانداری ایلام گفت: هیچ موکبی در شهرهای مهران و ایلام در اربعین امسال دایر نخواهد شد.

به گزارشايلام بيدار،محمد نوذری"، معاون سیاسی استاندار ایلام گفت : تلاش داریم با حضور زائران در استان، فواید اقتصادی لازم را نیز برای بازاریان استان در پی داشته باشد.

وی اظهار کرد : می توان با استفاده از ظرفیت های موجود در مسیر ایلام به مهران برای ایجاد موکب هایی در قالب مجتمع استفاده کرد تا بلکه در دراز مدت چشم اندازهای اقتصادی را در پی داشته باشد.

نوذری، ایجاد درآمد برای شهرداری های ایلام، صالح آباد و مهران را از فواید ایجاد مجتمع های خدمت رسانی به زائران دانست و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی استان و اعضای کمیته ها استفاده شود.

وی فرصت باقی مانده تا اربعین و جانمایی موکب ها را بسیار کم دانست و تاکید کرد: ایستگاه های صلواتی باید ساماندهی و در قالب مجتمع فعالیت کنند و هر مجتمعی هم یک مدیر داشته باشد که پاسخگوی مسائل و عملکرد مجموعه باشد.

معاون سیاسی استاندار ایلام اضافه داشت: خوشبختانه امسال به نسبت سال های گذشته از آمادگی بیشتری برای استقبال از زائران برخورداریم ولی با توجه به وارد شدن ایام اربعین به فصل گرما باید تامین وسایل سرمایشی و همچنین آب مورد نیاز زائران در اولویت باشد.

 
انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد