سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 33686
|
08:48 - 1397/06/11
نسخه چاپی

بی فروغی هفته دولت در شهرستان آبدانان

بی فروغی هفته دولت در شهرستان آبدانان
اندک بودن طرح ها و پروژه های شهرستان آبدانان در هفته ای دولت به اندازه ای بود که هفته دولت انگار در شهرستان آبدانان به فراموشی سپرده شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از آبدانان خبر،هفته دولت در شهرستان آبدانان در حالی پایان یافت که کمترین سهم افتتاح  در بین شهرستانهای استان بار دیگر به شهرستان محروم آبدانان تعلق گرفت. اندک بودن طرح ها و پروژه های شهرستان آبدانان به قدری بود که هفته دولت انگار در شهرستان آبدانان به فراموشی سپرده شده است.

آمار ها حاکی از آن است که بر خلاف سالیان گذشته ،  از مجموع 271 طرح عمرانی و خدماتی به بهره برداری رسیده در هفته دولت در استان ایلام که به گفته استاندار برای تکمیل وبهره برداری از آنها 400میلیارد تومان هزینه شده است ،سهم شهرستان آبدانان کمتر از تعداد انگشتان دست بوده است که از این طرح ها طرح مهمی که واقعا به چشم بیاید مشاهد نشد  

این در حالیست که اگر بطور سرانگشتی محاسبه گردد سهم حداقلی آبدانان در بین ده شهر ستان استان می باید چیزی کمتر از 27 طرح نباشد در حالیکه فرمانداران هر یک از شهرستانهای استان هریک به نوعی از افتتاح و بهره برداری ده ها طرح و پروژه در حوزه مدیریت خود خبر دادند.
شهرستان آبدانان با وجود اینکه با پرورش جوانان تحصیل کرده در سطح استان و حتی کشور یکی از باسوادترین و نخبه پرورترین شهرستان های کشور است به شدت از لحاظ زیرساخت های اولیه در محرومیت به سر می برد و بسترهای لازم را برای اجرای طرحها و پروژه های زیرساختی متعدد دارا می باشد.
مردم شهرستان انتظار داشتند که در این هفته برخی از پروژه های که در سفر شهرستانی خرداد ماه استاندار به آبدانان  به تصویب رسید به بهره برداری برسند اما آنچه مشاهده شد هفته دولت امسال بی فروغتر از سال های گذشته در شهرستان آبدانان به پایان رسید  .
بی ثمری  هفته دولت در شهرستان آبدانان در طول هفته در حالی بر ناامیدی مردم این منطقه  از همت و کارآمدی مسئولان محلی شان و نماینده افزود که با گذشت هر روز از هفته دولت رسانه ها ی جمعی ملی و محلی به ثمر نشستن خدمات تازه ای از مسئولان دیگر مناطق استان را به نمایش می گذاشتند.

امیدواریم مسئولین استانی و نماینده مجلس با برآورده کردن حداقل ،بعضی از پروژهای تصویب شده در جلسه خردادماه امسال استاندار شهرستان آبدانان امیدی را در دل این مردم محروم زنده کنند.
 
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد