سرویس: ورزشی
کد خبر: 33528
|
09:49 - 1397/06/01
نسخه چاپی

سیفی و آهنگریان طلا گرفتند، ظفری و خواهران منصوریان نقره‌ای شدند/یک نقره و یک برنز در قایقرانی/برنز بخشی و کیانی قطعی شد

سیفی و آهنگریان طلا گرفتند، ظفری و خواهران منصوریان نقره‌ای شدند/یک نقره و یک برنز در قایقرانی/برنز بخشی و کیانی قطعی شد
ورزشکاران کشورمان در پنجمین روز از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارشايلام بيدار،پنجمین روز از بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی امروز (پنجشنبه) آغاز شد.

نتایج لحظه‌به‌لحظه این رقابت‌ها در زیر آمده است:

* تیراندازی:
- تفنگ استاندارد وضعیت اهداف پروازی

- تراپ دوبل زنان- شیوا فرح پور

* روئینگ:
- تیم روئینگ سنگین وزن متشکل از مریم کرمی و پریسا احمدی در فینال A روئینگ دونفره سنگین وزن با ثبت زمان 7:35.45 سوم شد و به مدال برنز رسید.

- محسن شادی و عاقل حبیبیان در فینال B روئینگ دونفره سنگین در رده سوم فینال B قرار گرفت با ثبت زمان8:24.88 در رده سوم قرار گرفت و به عنوان نهمی این ماده دست یافت.

- مجتبی شجاعی در فینال B روئینگ تک نفره سنگین وزن زمان 7:49.36 را ثبت کرد و در جایگاه هشتم ایستاد. 

- مهسا جاور در فینال A روئینگ تک نفره با ثبت زمان 8:52.69 ششم شد و نتوانست به مدالی دست یابد.

- تیم روئینگ 4 نفره بانوان متشکل از مهسا جاور، مریم کرمی، مریم امیدی و نازنین رحمانی در فینال روئینگ سبک وزن جفت پاروی چهار نفره زمان 7:04.38 را به ثبت رساند و مدال نقره را کسب کرد.

-کانو اسلالوم:

شقایق سیدیوسفی نماینده کشورمان که در این ماده به فینال راه پیدا کرده بود در بخش فینال با ثبت زمان 175.35 در جایگاه هشتم‌ قرار گرفت.

امیرمحمد فتاح‌پور با امتیاز 100.26 هشتم شد و به فینال راه یافت.

* بدمینتون:
- دور اول انفرادی زنان: ثریا آقایی- نماینده هند (مرحله یک شانزدهم)

* شمشیربازی
- سابر تیمی مردان

* تیراندازی با کمان
ریکرو انفرادی زنان و مردان از مرحله یک سی و دوم تا فینال

مرحله یک سی‌ودوم زنان:
- زهرا نعمتی  دور حذفی مسابقات تیراندازی با کمان در بخش ریکرو انفرادی زنان برگزار شد و در نهایت زهرا نعمتی نماینده کشورمان در مرحله یک سی و دوم حریف پاکستانی خود را با نتیجه شش بر صفر برد و توانست به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کند.

مرحله یک سی و دوم مردان:
- صادق اشرفی با نتیجه  6 بر 4 از حریف قطری شکست خورد و از راهیابی به مرحله یک شانزدهم مسابقات باز ماند‎.

- امین پیرعلی با نتیجه 6 بر صفر به رقیب عربستانی‌اش باخت و حذف شد.

* اسکواش:
مراحل یک‌شانزدهم و یک‌هشتم انفرادی زنان و مردان- علیرضا شاملی، سجاد زارعیان، فرشته اقتداری، غزال شرف‌پور و حدیث فرزاد

* کبدی
- نیمه‌نهایی مردان
- نیمه نهایی بانوان

* فوتبال:
ایران-کره جنوبی ساعت 16:30

* والیبال ساحلی:
- ایران الف-ویتنام، ساعت 10

* شنا:
- 100 متر آزاد: بنیامین قره‌حسنلو و سینا غلامپور به مصاف رقبای خود رفتند. غلامپور روز گذشته موفق شده بود در جریان ماده 4 در 100 متر آزاد تیمی رکورد 100 متر آزاد را پس از 9 سال جابجا کند. او در ماده تخصصی خود نیز رکورد ملی 100 متر آزاد را شکست و با زمان 51:06 شنا کرد. بنیامین قره حسنلو دیگر شناگر ایران در این ماده نیز با ثبت زمان 51:34 به کار خود پایان داد. غلامپور و قره‌حسنلو به ترتیب در ماده 100 متر آزاد در رتبه های 22 و 26 جای گرفتند.

- 50 متر پروانه: مهدی انصاری در ماده 50 متر پروانه رکورد 24.95 را ثبت کرد و در رده بیستم این ماده جای گرفت.

* تکواندو:
- وزن 60- کیلوگرم: امیرمحمد بخشی در اولین رقابت خود با نتیجه 24 بر 4 مقابل زوکی‌‌اف از ازبکستان پیروز شد. او در مرحله یک چهارم نهایی «یوانگ یو جن» از چین تاپیه را در راند طلایی با نتیجه 15 بر 13 شکست داد و برنزش را قطعی کرد.

- وزن 49- کیلوگرم: ناهید کیانی در اولین مبارزه خود با نتیجه 43 بر 4 و در پایان راند دوم به دلیل اختلاف بیش از 20 امتیاز برابر حریف نپالی خود به برتری رسید. او در مرحله یک چهارم نهایی «جیسکا» از فیلیپین را با نتیجه 23 بر 15 از پیش‌رو برداشت و مدال برنز خود را قطعی کرد.

* ووشو:
- الهه منصوریان در مسابقه فینال وزن 52- کیلوگرم ساندا با شکست 2 بر صفر برابر «لی یوئائو» از چین به مدال نقره دست یافت.

- شهربانو منصوریان در دیدار فینال وزن 60- ساندا مقابل «کای ینگ ینگ» از چین قرار گرفت و با شکست 2 بر صفر مدال نقره را کسب کرد.

-عرفان آهنگریان در وزن 60- کیلوگرم ساندا در مسابقه فینال مقابل «وان ژئو تائو» از چین با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

- فرود ظفری در دیدار نهایی وزن 65- با نتیجه 2 بر صفر به «لی منگ فان» از چین باخت و همانند خواهران منصوریان نقره‌ای شد.

- محسن محمدسیفی در فینال وزن 70- ساندا «شی ژان وی» از چین را 2 بر صفر شکست داد تا دومین طلای ووشو را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورد.

*ژیمناستیک
- فینال خرک حلقه: سعیدرضا کیخا ساعت 14:30

* پنچاک سیلات

در نخستین روز از رقابت‌های پنچاک سیلات محمد رحیمی نماینده وزن منهای 65 برابر وی ویک کومار از نپال 30 بر یک برنده شد تا به دور بعدی راه یابد.
مسابقات پنچاک سیلات در سه راند دو دقیقه‌ای برگزار می‌شود و به دلیل پر برخورد بودن مسابقات و جلوگیری از آسیب دیدگی، ورزشکاران در روز تنها یک مسابقه داده و رقابت‌های فینال در روز پایانی انجام می‌شود.

* سنگ‌نوردی:
- مقدماتی ماده سرعت:

در مسابقات سرعت صخره نوردی رضا علیپور با کسب رتبه دوم و مهدی علیپور با کسب رتبه هفتم به فینال رسیدند و کبری لکزایی‌فر با رتبه ششم و اعظم کریمی با رتبه نهم پا به فینال این رقابت‌ها گذاشتند.
- بخش سرعت مقدماتی کمباین: خسروهاشم‌زاده و الناز رکابی

* دوچرخه‌سواری:
- استقامت جاده مردان: مهدی سهرابی، آرمین گودرزی، میرصمد پورسیدی و سعید صفرزاده

* سوارکاری:
رقابت‌های درساژ انفرادی در پارک مرکزی اسب سواری جاکارتا برگزار شد و 15 اسب سوار که نتایج بهتری در دو مرحله قبل کسب کرده بودند، با هم رقابت کردند. در این مسابقه، لیتا سهی سوارکار کشورمان با اسب ایر.اف.کا رکورد 71.775 را ثبت کرد و ششم کرد. در این رقابت، وینگ یینگ سی از هنگ کنگ با 77.045 امتیاز قهرمان شد و ورزشکاران مالزی و کره جنوبی دوم و سوم شدند. در درساژ تیمی هم مدال طلا به تیم ژاپن رسید.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد