سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33183
|
08:08 - 1397/05/11
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

شهدا نماد عزت و آبروی نظام و انقلاب هستند

شهدا نماد عزت و آبروی نظام و انقلاب هستند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: پیام شهدا به ما این است که همه با هم باشیم و تحت زعامت رهبری فرزانه ومعظم انقلاب بر صراط شهداء باقی بمانیم.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسیم دهلران، "سردار سید صادق حسینی"، فرمانده  سپاه امیرالمؤ منین(ع) استان ایلام در مراسم آبروی محله گرامیداشت سردار شهید علی حیاتی و حجت الاسلام والمسلمین شهید علی مومنی اظهار کرد: شهدا با وحدت وهمدلی و باگذشتن از جان ومال خود باعث آبروی نظام وانقلاب شدند ودرس ولایتمداری، ایثار ومعنویت به ما دادندوراه رسیدن به قرب الهی را به ما آموختند.

وی افزود: شهدا کسانی هستند که با هدایت ها و رهنمودهای امام (ره) توانستند قله های معنویت را طی کنند و باتوجه به اینکه سن زیادی هم نداشتند و اکثرا از جوانان بودند در دفاع مقدس با تاسی از رهنمودهای امام عزیزمان درس از خود گذشتگی، ایثار وشهادت را به ما آموختند.
فرمانده  سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بیان نمود: امروز دشمن نسل جوان ما را هدف قرار داده وهمه ما وظیفه سنگینی برای نشر معارف عمیق انقلاب واسلام برای جوانان و نوجوانان داریم و باید این معارف را در بین جوانان بسط وگسترش دهیم تا بتوانیم در مقابل توطئه های دشمنان این نظام مقابله کرد.
وی تصریح کرد: عمل و اقدام  شهید عبادت است و در دهه 60 جوانانی از اقصا نقاط کشور با خداوند متعال معامله کردند وجان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از زیبایی های این دنیا گذشتند تا امنیت وآسایش را برای مردم جامعه فراهم آورند.
سردار حسینی ابراز نمود: امروزه دشمنان این نظام و انقلاب تلاش می کنند تا این تفکر استکبار ستیزی را ازما بگیرند و سعی می کنند با جنگ روانی و تبلیغات گسترده در فضای مجازی ذهن جوانان را نسبت به نظام و انقلاب مسموم نمایند اما پیام ما به دشمنان این است که با جنگ و تحریم نمی توانید مردم سلحشور و انقلابی ما را ازدفاع از انقلاب بازدارید بلکه ما به فضل الهی و تدابیر رهبری فرزانه وتجربه هشت سال جنگ تحمیلی ازبحران تحریم های ظالمانه عبور خواهیم کرد و یک بار دیگر پوزه دشمنان نظام را به خاک خواهیم مالید ومشت محکمی بر دهان یاوگویان خواهیم زد.
وی عنوان کرد: ملت ایران پوست وگوشتشان با ولایت فقیه عجین شده  است و استکبار نخواهد توانست در مقابل انقلاب اسلامی کوچکترین خدشه ای وارد کند و پیام شهدا به ما این است  که همه با هم باشیم و تحت زعامت رهبری فرزانه ومعظم انقلاب بر صراط شهداء باقی بمانیم.
 
انتهای پیام/س 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب