سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33162
|
07:59 - 1397/05/10
نسخه چاپی

فرماندار آبدانان مطرح کرد؛

اقتصاد مقاومتی مهمترین راه خروج از وضعیت فعلی

اقتصاد مقاومتی مهمترین راه خروج از وضعیت فعلی
فرماندار آبدانان گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی مهمترین راهبرد خروج از وضعیت فعلی و برطرف شدن تمام نیازهای جامعه است.

به گزارشايلام بيدار،"سیروس مرادحاصلی"فرماندار آبدانان با اشاره به موقعیت ملی و بین المللی جمهوری اسلامی، اظهار داشت: با هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش و تدبیر رییس جمهور و مشارکت های مستمر مردم، انقلاب اسلامی هم در بعد ملی و هم در بعد جهانی از موقعیت و ثبات بی نظیری برخوردار است و حفظ و ادامه این عزت و اقتدار منوط به حضور مردم و اتحاد و همدلی گروه های سیاسی در جامعه است.

وی سیاست های اقتصاد مقاومتی را مهمترین راهبرد خروج از وضعیت فعلی دانست و افزود: توانمندی های بی شمار و منابع و ذخایر بکر و دست نخورده ای در کشور وجود دارد که چنانچه با تلاش و اعتماد به نفس مورد بهره برداری قرار گیرند تمامی نیازهای جامعه برطرف می شود.
فرماندار آبدانان مشارکت جریان های سیاسی با متولیان اجرایی را ضرورت امروز کشور عنوان کرد و گفت: نگاه مثبت به آینده انقلاب و رفع کدورت های سیاسی در تمام شئون و لایه های مختلف ملی، استانی و شهرستانی یکی از کارآمدترین اصول حفظ قدرت و تبیین شکوه انقلاب اسلامی در افکار عمومی دنیا است.
مرادحاصلی با تاکید بر خدمت به مردم و توسعه اماکن تفریحی و گردشگری، اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری و تاسی از آموزه های ماندگار حضرت امام(ره)، مدیران جامعه باید خود را خادم مخلص مردم بدانند و شب و روز با استفاده درست از امکانات و سرمایه های عمومی، تلاش کنند زمینه رفاه نسبی آنان فراهم شود.


انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد