سرویس: استان ایلام
کد خبر: 3294
|
16:23 - 1392/05/09
نسخه چاپی

بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان ايلام بمناسبت روز قدس

بزودی تمام فلسطین به دست امت اسلام آزاد و اسرائیل نابود خواهد شد

بزودی تمام فلسطین به دست امت اسلام آزاد و اسرائیل نابود خواهد شد
بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان ايلام به مناسبت روز قدس منتشر شد.

به گزارش ایلام فردا، در این بیانیه آمده است:"اسرائیل باید از روی زمین محو شود"؛ این ندای قدسی آزادمردی بود که سالها پیش خیزشی را در جهان به وجود آورد که وعده بیداری اسلام و پیروزی را پس از قرنها در گوشها زمزمه می کرد.ایران اسلامی یکپارچه در مقابل تمام زر و زور ایستاده است تا به جهانیان اثبات کند که اگر اسلام راستین را به هر انقلابی وصل کرد می توان طعم شیرین پیروزی را چشید.

این بیانیه می افزاید:روز قدس فرياد مظلوميت ملتي است كه با خون فرزندان خود پرده از چهره كريه صهيونيست جنايتكار،آمريكا و هم پيمانانش بر داشت. وادعاهاي مزورانه دموكراسي و حقوق بشر به انسان دوستي را پوچ و بي معنا جلوه داد.

این بیانیه اضافه می کند:انقلاب هاي منطقه،اوضاع نابسامان اقتصادي غرب،اعتصابات و تجمعات گسترده مردم در سرزمين هاي اشغالي واز همه مهمتر بيداري اسلامي،و پيروزيهاي اخير ارتش و نيرو هاي مردمي سوريه بر عليه گروه هاي تروريستي تكفيري كه با حمايت صهيونيت ها به قتل عام مردم بي گناه دست مي زنند باعث گرديده كه امسال روز قدس متفاوت تر و باشكوه تر از هر زمان ديگري برگزار گردد.

در ادامه این بیانیه آمده است:آری فلسطین دیگر تنها نیست؛ اگر دیروز فریاد مظلومیتش تنها توسط یک کشور (ایران) به گوش جهانیان می رسید اما امروز دیگر نوای پیروزیش توسط تمام مظلومان عالم به گوش جهانیان می رسد.

در این بیانیه تاکید شده است:امروزه روياي صهيونيست ها در ايجاد اسرائيل بزرگ (از نيل تا فرات)تبخير گرديده است.وشكست هاي پي در پي ،طرح هاي ظالمانه ويك جانبه صلح وسازش وشكل گيري جبهه ضد صهيونيستي وموج استكبار ستيزي در نقاط مختلف جهان،اين حقيقت را آشكار ساخته است كه آرمان قدس و چشم اندازي كه امام راحل(ره)و مقام معظم رهبري در برابر فلسطين و منطقه حساس خاورميانه ترسيم كرده اند در آينده اي نزديك تحقق خواهد يافت و جهان اسلام به قدرت برتر و بلامنازع عالم تبديل مي شود.

در این بیانیه تصریح شده است:شوراي تبيين مواضع بسیج دانشجویی دانشگاهاي استان ایلام، در لبیک به ندای امام راحل و مقام عظمای ولایت با حضور پرشور در روز پیروزی اسلام بر کفر و همنوا با تمامی آزادی خواهان جهان و ملت های بیدار اعلام می دارد که فلسطین تنها نیست و بزودی تمام فلسطین به دست امت اسلام آزاد و اسرائیل نابود خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد