سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32739
|
19:46 - 1397/04/08
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

اخلال در نظام اقتصادی کشور مصداق بارز افساد فی‌ الارض است

اخلال در نظام اقتصادی کشور مصداق بارز افساد فی‌ الارض است
امام جمعه ایلام گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کشور گره گشا و سبب برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کشور گره گشا و سبب برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی با نصب العین قرار دادن توصیه‌های مهم رهبری می‌توانند در بسیاری از موارد در حل مشکلات مردم موفق باشند.

وی ادامه داد: رهبری در این دیدار فرمودند اولویت مجلس در قانونگذاری باید در جهت حل مشکل طبقات ضعیف و متوسط جامعه باشد. وقتی مردم پیچ رادیو را باز می‌کنند نسبتی بین مشکلات و خواسته‌های خود با نطق‌های نمایندگان نمی‌بینند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی باید نقش نظارتی خود را درست اعمال کند. مشکلات اقتصادی مردم هر روز وجوه  گونانگون خود را نشان می‌دهد.

لطفی تصریح کرد: مجلس در کجای مختصات حل مشکلات مردم است ، یا در قانون نویسی ضعیف هستیم یا در نظارت اهمال کاری داریم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مجلس شورای اسلامی باید جلوی این ضعف‌ها و اهمال‌کاری‌ها را بگیرد، مردم ولی نعمت انقلاب هستند، آنها که بیشترین هزرینه را برای برپایی انقلاب داده‌اند نباید کمترین درامد از انقلاب را داشته باشند.

وی ادامه داد: معظم له در فراز دیگری خطاب به نمایندگان فرمودند عملی بودن قوانین و پرهیز از قانونگذاری در مسایل خلاف مصلحت کشور ضرورت دارد در برخی موارد دیده می‌شود که در برخی لوایح و طرح‌ها مصالح و منافع کشور نادیده می‌شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در این باب می‌توان به مباحث مربوط به به لوایح FATF طی ماه‌های اخیر اشاره کرد.

وی ادامه داد: توجه به محرومین و مستضعفین نیز همواره مورد توجه امام راحل بودند و همواره قوا را دعوت می‌گرفتند تا این مهم را در دستور کار خور قرار دهند.

لطفی تصریح کرد: در این دیدار مهم‌ترین بخش فرمایشات رهبری تکیه بر روی مدیریت جهادی مدیران بود، معظم له فرمودند اگر توجه به مدیریت جهادی به فراموشی سپرده شود نباید انتظار داشته باشیم منافع طبقات ضعیف و متوسط در قانون نویسی و نظارت‌ها رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: ایستادگی در برابر زورگویان از دیگر تاکیدات رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

هشدار رهبری در خصوص جنگ اقتصادی آمریکا با ایران نصب‌العین مدیران قرار گیرد

وی ادامه داد: هشدار رهبری در خصوص جنگ اقتصادی آمریکا با ایران نصب‌العین مدیران قرار گیرد، ایران هم باید متقابلا در مقابل توطئه‌های اقتصادی دشمن با عزم انقلابی و مدیریت جهادی پاسخگو باشد.

لطفی تصریح کرد: در شرایط فعلی جنگ اقتصادی به اوج خود رسیده که مدیریت آن را امریکا بر عهده دارد، قطعا آمریکا نمی‌تواند در همه زمینه‌ها برای ایران عزیز مشکل افرین باشد ، فقط می‌تواند اقتصاد کشور را با مشکلاتی مواجه کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: چرا که مشکل اصای اقتصاد ایران به دلیل سوء تدبیرها در این زمینه است، باید تیم اقتصادی با تدبیر و با تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بهاء دادن به تولید داخلی و حمایت میدانی از کالای ایرانی و همچنین مجازات سریع سوداگران اقتصادی به عنوان مفسدان فی‌الارض و محاربون فی‌الله می‌تواند اقتصاد کشور را نجات دهد.

اتمام حجت رئیس قوه قضاییه با مخلال اقتصادی 

وی به اتمام حجت رئیس قوه قضاییه با مخلال اقتصادی اشاره کرد و افزود: این رویداد نویدبخش برون رفت از مشکلات اقتصادی و نجات دادن اقتصاد از دست باندهای سازمان یافته مفسدان اقتصادی در کشور است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر تعدادی از مفسدان اقتصادی به دار مجازات آویخته شوند درس عبرتی خواهد شد برای غارتگران بیت‌المال و اخلالگران اقتصادی کشور که قطعا برای براندازی نظام و شکست انقلاب با دشمنان نظام اسلامی هماهنگی دارند.

اخلال در نظام اقتصادی کشور مصداق بارز افساد فی‌الارض است

لطفی تصریح کرد: اخلال در نظام اقتصادی کشور مصداق بارز افساد فی‌الارض است. در قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مجازا‌های پشیمان کننده‌ای تعیین شده است.

وی ادامه داد: رئیس قوه قضاییه در همایش قضات ضمن هشدار به اخلالگران اقتصادی آنها را مفسد فی‌الارض نامید و گفت خوب گوش کنید و پنبه‌ها را از گوش خود بیرون بیاورید ، اخلال در نظام اقتصادی کشور مجازات اعدام دارد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد