سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32547
|
13:11 - 1397/04/05
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

افطاری نماینده ایلام دردسرساز شد/ وقتی اصلاح طلبان ایلامی از شرمندگی هم درآمدند

افطاری نماینده ایلام دردسرساز شد/ وقتی اصلاح طلبان ایلامی از شرمندگی هم درآمدند
یکی از حاشیه های این برنامه درگیری و جدال لفظی میان دو اصلاح طلب حاضر در مراسم بود بطوریکه حتی فیلم این درگیری در برخی کانال های مجازی منتشر شد.

گروه سیاسی ایلام بیدار::در روزهای گذشته و در ماه رمضان ضیافت افطاری برخی مسئولان و فعالان اصلاح طلب در محل هتل زاگرس شهر ایلام توسط "جلال میرزایی"، نماینده مردم ایلام در مجلس برگزار شد؛ ضیافتی که با حاشیه های زیادی در فضای مجازی نیز همراه شده است.

در این مراسم که استاندار ایلام، معاونین سیاسی و امنیتی و عمرانی استانداری برخی مدیران و رؤسای دانشگاه ها حضور داشتند، حاشیه هایی به وجود آمد که حتی بیشتر از متن بود.

یکی از حاشیه های بزرگ این برنامه درگیری و جدال لفظی میان دو اصلاح طلب حاضر در مراسم بود بطوریکه حتی فیلم این درگیری در برخی کانال های مجازی نیز منتشر شد.

درگیری دو اصلاح طلب میان "حبیب الله دارابی"، رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و "بختیار کرمبیگی"، از حلقه مشاورین جلال میرزایی رخ داد که باعث شد اعضای حاضر در محل درگیری لفظی به سمت آنان رفته و مانع از درگیری احتمالی فیزیکی شوند.

تذکر رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان به نماینده ایلام و درگیری لفظی مشاور میرزایی

یک منبع آگاه اصلاح طلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در این خصوص گفت: ماجرا از این قرار بوده که دارابی، رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام در انتقادی به "جلال میرزایی" به وی متذکر شده که چرا میرزایی به تعداد مشاوران خود نمی افزاید و انتخاب برخی افراد خاص به سمت مشاوری باعث رنجیده خاطر سایر اصلاح طلبان می شود.

وی که خواست نامش فاش نشود، اظهار کرد: دعوت اعضای حاضر در مراسم ضیافت افطاری بر عهده "بختیار کرمبیگی" بوده و نحوه دعوت افراد برای شرکت در این مراسم باعث ایجاد اختلاف میان اصلاح طلبان شده است.

این منبع آگاه افزود: در خلال تذکر تعداد محدود و خاص مشاورین به جلال میرزایی، با توجه به اینکه کرمبیگی در کنار میرزایی حضور داشت از خود دفاع کرده که برای جریان هزینه داده و آن را حقی برای خود تلقی کرده است.

یک بام و دوهوای مشاور نماینده ایلام

تمامی این موضوعات در حالی اتفاق افتاده که "بختیار کرمبیگی"، مشاور جلال میرزایی در گذشته نیز دارای حاشیه های زیادی بوده است؛ کرمبیگی بنا بر مطلبی که در فروردین ماه امسال در سایت تابناک ایلام نیز منتشر شده  با ارایه استعفای خود به رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ،از تمامی فعالیت های سیاسی واجتماعی کناره گیری کرده است.

جای تعجب آنجاست که مشاور جلال میرزایی در حالی از فعالیت های سیاسی و اجتماعی کناره گیری کرده که دو ماه بعد ( رمضان امسال) سر از ضیافت افطاری اصلاح طلبان درآورده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد