سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32502
|
08:14 - 1397/03/23
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام خواستار شد؛

ضرورت تکمیل پروژه های شهرستان آبدانان با کار جهادی

ضرورت تکمیل پروژه های شهرستان آبدانان با کار جهادی
در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام سیروس مرادحاصلی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بدره معرفی و از خدمات مجید عسگری تجلیل شد.

به گزارشايلام بيدار، "محمد نوذری"، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران آبدانان گفت: مدیران باید فرصت کوتاه خدمت به مردم را بخوبی درک کرده و با مجاهدت و تلاش مستمر تلاش کنند در حوزه فعالیت خود نام نیکی به یادگار بگذارند.

این مسئول دوران مسئولیت را بسیار حساس دانست که خداوند متعال در آخرت برای لحظه لحظه آن از فرد مدیر پاسخ خواهد خواست پس باید با درک این ویژگی مهم بتوانیم در جهت رفع گرفتاری ها و نارسایی های حوزه کاری خود گام برداریم.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی تودیع نداریم، فقط فرصت خدمت و جای افراد عوض می شود اما آنچه که مهم هست مردم داری و خدمت به مردم است که از همه چیز ارزشمند تر است.

معاون معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: در دسترس بودن فرمانداران و پاسخگوبودن آنان نسبت به خواسته ها و مطالبات مردمی موجب رضایتمندی جامعه خواهد شد.

نوذری، اضافه کرد: خدمت ر شهرستانی همچون آبدانان با توجه به بعد مسافت و دوری از مرکز و صعب العبور بودن منطقه بسیار دشوار است ولی باید با کار جهادی تلاش کنیم پروژه های در دست اجرا هرچه سریع تر تکمیل و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

وی شهید رضایی نژاد را یک الگوی موفق و افتخار ماندگار ملی و جهانی عنوان کرد و گفت: ایجاد نشاط اجتماعی، تزریق امید ملی و جلوگیری از هرگونه اختلاف و اتلاف وقت تکلیف مسئولان و دلسوزان انقلاب است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد