سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2295
|
21:39 - 1392/02/08
نسخه چاپی

حاشیه های خواندنی نشست مطبوعاتی استاندار ایلام

 حاشیه های خواندنی نشست مطبوعاتی استاندار ایلام
نشست خبری استاندار ایلام با اصحاب رسانه با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش ایلام فردا،نشست خبری محمود عباس زاده مشکینی استاندار ایلام که عصر دیروز(شنبه) در محل استانداری ایلام برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

*پرسش نماینده روزنامه کیهان مبنی بر انتصاب مدیر کل ... و اصرار او بر نقد عملکرد دولت و ضرورت گزارش عملکرد درست در خصوص وضعیت اشتغال در استان که بیکاری در آن بیداد می کند، استاندار را به واکنش واداشت و با لحنی خالی از آرامش او را به بیان پرسش ملزم کرد که در جواب، خبرنگار کیهان با بیان این نکته: از ابتدا پرسشی نداشتم بلکه اینجا را فرصتی برای بیان دردهای واقعی جامعه دیدم و سپس استاندار گفت: پس وقت را در اختیار دیگر دوستانتان که سوال دارند بگذارید و شما من را راهنمایی نفرمایید و اگر در مقام مشاور هستید، من قبلأ گفته ام که 596 مشاور دارم از هر گونه بیان نقاط مشورتی در استان استقبال می کنم. پس از گذشت دقایقی این خبرنگار به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد.
*
به دنبال درخواست میهمان رسانه‌ای این نشست ( مجید بگ نظری ) ازاستاندار برای دلجویی از سرپرست روزنامه کیهان، استاندار ضمن پذیرش درخواست و عذرخواهی از جدل لفظی پیش آمده در جلسه، به مشاور و رییس دفتر حوزه استانداری امر نمود تا با خبرنگار کیهان تماس وزمینه دلجویی را فراهم سازند.
*
پرسش های مکرر خبرنگاران حاضر در جلسه در خصوص توقف و تعلیق در افتتاح و راه اندازی پروژه های مهر ماندگار و نبود بودجه و اعتبار جهت اجرای پروژه ها در استان بسیار پررنگ بود.
*
استاندار ایلام در این نشست ازسفر وزیر جهاد کشاورزی به استان و دعوت از رییس جمهور برای افتتاح فاز اول پتروشیمی ایلام خبر داد.
*
خبرنگار قدس از استاندار ایلام به خاطر عدم پاسخ بموقع به سؤلات مصاحبه و پاسخگو نبودن به رسانه ها، بلاتکلیفی برخی کارگران شرکتی تمام وقت در بعضی ادارات استان و دوگانگی در اعلام زمان افتتاح پروژه ها در استان، به شدت انتقاد کرد.

 

غلام رضا محمد مرادی روزنامه قدس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد