سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2113
|
20:29 - 1392/01/19
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

ویژگی بارز مناطق عملیاتی استان بکر و طبیعی بودن آنهاست

ویژگی بارز مناطق عملیاتی استان بکر و طبیعی بودن آنهاست
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: ویژگی بارز مناطق عملیاتی استان بکر و طبیعی بودن آنهاست.

به گزارشایلام فردا،سردار سید صادق کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،بزرگترین عملیات فرهنگی را که از دهه 70 آغاز شده،اعزام کاروانهای راهیان نور دانست و گفت:این اعزام ها داوطلبانه،مردمی و با شوق و استقبال زیاد است.

وی ادامه داد:استان ایلام با دارا بودن مناطق عملیاتی متعدد و نیز یادمان های شهدا هر ساله با استقبال کاروانهای راهیان نور از سراسر کشور مواجه می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ضمن انتقاد از مسئولین استانی در حمایت از مناطق عملیاتی استان و معرفی نشدن این مناطق به کشور گفت:متاسفانه در زمینه تبلیغات برای مناطق عملیاتی استان،سپاه تنهاست و از ظرفیت سایر ادارات و نهادها استفاده نمی شود.

وی ویژگی بارز مناطق عملیاتی استان را بکر و مصنوعی نبودن این مناطق دانست و تصریح کرد:اگر مسئولین استان همکاری بیشتری در زمینه معرفی مناطق عملیاتی استان داشته باشد قطعا در سالهای آینده استقبال بیشتری از این مناطق خواهد شد.

سردار کاکی در ادامه با بیان اینکه در سال 91 و فروردین ماه سال 92 استقبال خوبی از مناطق عملیاتی استان شده ،بیان کرد:در سال گذشته و اوایل فروردین ماه سال جاری ،29 هزارو 406 نفر از استان ایلام به مناطق عملیاتی و یادمان های استان ایلام،خوزستان و کردستان اعزام شدند.

وی ادامه داد:تعداد زائرنی که از سایر استانها از مناطق عملیاتی و نیز یادمان های دفاع مقدس در استان بازدید کرده اند 224 هزار 791 نفر بوده اند که از این تعداد 40 هزارو 772 نفر در استان ایلام اسکان داده شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) اضافه کرد:بیشترین بازدید کاروانهای راهیان نور از منطقه عملیاتی شرهانی بوده که جمعا 210 هزارو 534 نفر از این یادمان بازدید کردند.

سردار کاکی با بیان اینکه 550 نفر روز راوی استقراری در یادمانهای استان مستقر شدند بیان کرد:تعداد خادمی که در این مدت در مناطق عملیاتی به خدمت شهدا و کاروانهای راهیان نور مشغول بودند 3428 نفر روز خادم خانم و آقا بودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب