سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2112
|
14:03 - 1392/01/19
نسخه چاپی

حضور عروس نیمه برهنه در حرم یکی از امام زادگان استان ایلام

حضور عروس نیمه برهنه در حرم یکی از امام زادگان استان ایلام
عصر دیروز، حضور عروس نیمه برهنه در جوار ضریح مطهر امامزاده سید عبدالله(ع) شهرستان ایوان باعث ایجاد صحنه هایی بسیار زشت و زننده گردید.

به گزارش ایلام فردا به نقل از ایلام پویا،عصر دیروز مراسم عروسی ای در شهرستان ایوان برگزار شد که زوج جوان و همراهان این عروس و داماد جهت متبرک نمودن زندگی خود با پوششی زننده به زیارت امامزاده سید عبدالله (ع) رفتند.

البته متولیان اوقاف و امور خیریه استان بدانند که نه خادم امامزاده و نه کسی از هیات امنای امامزاده در محل جهت تذکر دادن به این افراد حضور نداشت و پس از تذکر خبرنگار ایلام پویا مبنی بر زنندگی وضعیت پوشش عروس خانم و بانوان حاضرگفتند چه اشکالی دارد؟!!!! که البته بعد از تذکر جدی خبرنگار ایلام پویا چادری روی سر عروس خانم انداخته شد ولی عروس خانم حاضر به درآوردن کفش خود نشد و وی با کفش وارد صحن امامزاده شد.

لازم به ذکر است که در ۵۰ متری امامزاده سید عبدالله(ع) تالاری جهت برپایی مراسمات جشن و عروسی و… بنا نهاده شده که این اقدام کم نظیر و یا شاید در کل کشور بی نظیر باشد.

پس از اطلاع موضوع مذکور مبنی بر وجود تالاری در جوار امامزاده حضرت سید عبدالله(ع) به سردار دولتی فرمانده انتظامی استان، وی قول داد که در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و تالار مذکور پلمب خواهد شد.

البته این موضوع دارای سابقه بوده و در برنامه های عروسی این شهرستان و برخی شهرستان های دیگر عروس و داماد و همراهان با وضعیت پوششی بسیار نامناسب به صحن مطهر امام زادگان آمده و حرمت این مکان های مقدس را پایمال می نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب