سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20942
|
07:30 - 1395/03/20
نسخه چاپی

معاون توسعه منابع انسانی استانداری ایلام خبر داد؛

تغییر ساعت کاری ادارات دهلران و مهران در تابستان

تغییر ساعت کاری ادارات دهلران و مهران در تابستان
هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام گفت: ساعت کاری ادارات شهرستان دهلران و مهران در فصل تابستان تغییر می کند.

به گزارشايلام بيدار ، حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام در نامه ایی خطاب به فرمانداران دهلران و مهران،اظهار کرد: به منظور کاهش مصرف انرژی در ساعات پرمصرف و جلوگیری از ایجاد محدودیت در تامین برق منازل مسکونی، مراکز تجاری، صنعتی و تولیدی و در راستای جلب رضایت مندی مردم با توجه به میزان و شدت گرمای هوا در مناطق جنوبی استان ساعات کاری اداری آن شهرستان ها از اول تیرماه تا پایان شهریورماه امسال به شرح ذیل اعلام می شود.

1- شروع کار ادارات از ساعت 6:30 دقیقه صبح تا 14:30 دقیقه بعد از ظهر خواهد بود.
2- ساعت کار بخش های درمانی (بیمارستان ها و مراکز درمانی و امداد) در این مدت تغییری نخواهد کرد و همچون روال فعلی است.
3- به منظور رفاه حال شهروندان تمامی ادارات ارائه دهنده خدمات عمومی موظف هستند بر اساس روال قبلی نسبت به ارائه خدمت اقدام کنند.
4- روند فعالیت تمامی بانک ها تغییر نمی یابد و ساعات کاری آنها نیز به قوت خود باقی است.
انجام فعالیت های روزانه شهرستان دهلران ومهران در ساعات روز، سخت و دشوار است که به منظور رفاه حال عموم مردم بویژه کسانی که در فصل تابستان مجبور به حضور در اماکن اداری هستند، ساعت کاری آنها در فصل تابستان تغییر کرده و زودتر از دیگر مناطق استان آغاز می شود تا مراجعه کنندگان بتوانند در شرایط بهتر، کارهای خود را انجام دهند.
 
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد