سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2052
|
20:23 - 1392/01/12
نسخه چاپی

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان:

مردم از روشن کردن آتش در کنار درختان پرهیز نمایند

مردم از روشن کردن آتش در کنار درختان پرهیز نمایند
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:مردم از روشن کردن آتش در کنار درختان پرهیز نمایند.

به گزارش ایلام فردا،کاظمی مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان ایلام با اشاره به اصل پنجاهم قانون اساسی گفت:بر طبق این اصل ،حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی بوده و یکی از اهداف اصلی سازمان حفاظت محیط زیست تحقق این اصل مهم است.

وی ادامه داد:به مناسبت سیزدهم فروردین و روز طبیعت حفاظت محیط زیست استان برنامه های مختلفی را در سراسر استان اجرا خواهد کرد.

کاظمی اضافه کرد:فردا در مبادی ورودی و خروجی شهرستانهای استان اکیپ های سازمان حفاظت محیط زیست استان به منظور توزیع نایلون های زباله و نیز توزیع بروشور مستقر خواهند شد.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان گفت:فردا روز انس با طبیعت است و از مردم استان خواهشمندیم از قطع کردن شاخ وبرگ درختان جدا خودداری نمایند و از روشن کردن آتش در کنار درختان پرهیز نمایند.

وی ادامه داد:محل اسکان خود را در مکان هایی انتخاب کنند که کمترین پوشش گیاهی وجود داشته باشد چراکه الان فصل گل دهی مراتع و جنگل است .

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان اضافه کرد:مردم استان ایلام در موقع برگشت به منارل خود حتما از خاموش بودن آتش مطمئن شوند.

کاظمی بیان کرد:از مردم خوب استان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تخریب جنگل و مراتع با شماره های 3332286 و 3331804 تماس حاصل نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب