سرویس: سیاسی
کد خبر: 18081
|
12:38 - 1394/10/09
نسخه چاپی

جانشین وقت ستاد انتخبات کشور در مراسم 9 دی ایلام:

9 دی نماد مبارزه با نفوذ دشمن است/ خطر نفوذ در مراکز تصمیم گیری کشور جدی است

9 دی نماد مبارزه با نفوذ دشمن است/ خطر نفوذ در مراکز تصمیم گیری کشور جدی است
علی اصغر شریفی راد گفت: حماسه حضور مردم در 9 دی فتنه درون خانه را جمع کرد چرا که خیلی را گول زد

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، "علی اصغر شریفی راد"، جانشین وقت رئیس ستاد انتخابات کشور در مراسم گرامیداشت نهم دی در مسجد جامع شهر ایلام گفت: مردم ایلام همواره پیشگام و پیشرو در دفاع از آرمان های انقلاب و حریم ولایت بوده و هستند.

وی اظهار کرد: فتنه و سنگ اندازی و مانع تراشی حرکتی نبوده که در یک جا ایجاد شده باشد و تنها برای سال 88 باشد.

این فعال سیاسی افزود: اینکه چرا باید برخی افراد که در اردوگاه اسلام هستند به یکباره سر از اردوگاه دشمن در می آورند باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

شریفی راد ادامه داد: در انتخابات سال 88 دو نفر خود را سهم دار انقلاب می دانستند یکی از این جهت که خود را نخست وزیر زمان امام راحل می دانست و دیگری خود را بعنوان امین امام راحل عنوان می کردند.

جانشین وقت رئیس ستاد انتخابات کشور بیان کرد: این دو نفر برای دست یابی به خواسته خود از هر طریقی اقدام می کردند چه از سخنرانی های انتخاباتی خود که دارای اشکال مختلفی بود و چه بعد از آن که قوانین را زیر پا گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در یکی از نوارهای سخنرانی موسوی که باید آن ها را رصد می کردیم و موارد غیرقانونی را به آنها گوشزد می کردیم 12 مورد اشکال وجود داشت که در ادامه دو ساعت بعد بیژن زنگنه، وزیر فعلی نفت و از حامیان موسوی رجوع کرد و گفت چنانچه یک ثانیه از این فیلم حذف شود موسوی دستور می دهد تا هوادارانش در خیابان ها بریزند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: در حالی که رأگیری ساعت 12 شب به اتمام می رسد این آقا ساعت 23 همان شب اعلام می کند که با اختلاف زیاد بعنوان رئیس جمهور منتخب ملت انتخاب شده ام.، موسوی فکر می کرد که نظام در قبال این حرکت او کوتاه آمده و وی را رئیس جمهور اعلام می کند منتها نمی دانست که قانونی که از بدو حکومت امام خمینی(ره) شکل گرفته با هیچ کسی در تعارف نیست.

شریفی راد عنوان کرد: بعد از این جریان دستور دادند که هواداران به خیابان ها بیاییند و شعار سر بدهند در همین راستا سه روز بعد از اتمام انتخابات مقام معظم رهبری ضمن دعوت از نمایندگان ستادها به سخنان آنان گوش فرا دادند و البته معظم له برای اینکه کسی تعارفی نداشته باشد فرمودند که این جلسه مجری ندارد و حتی اعلام کردند حیای حضور من را در جلسه نداشته باشید.

جانشین وقت رئیس ستاد انتخابات کشور یادآور ساخت: در این زمینه هیچ کدام از نمایندگان و کاندیدها از روند برگزاری انتخابات کوچکترین اشکالی نداشتند و حتی نمایندگان برخی از این کاندید ها در این جلسه اعلام کردند که در انتخابات ایران امکان تخلف گسترده وجود ندارد.

وی اشاره کرد: در یک جایی نماینده آقای رضایی به حضرت آقا اعلام کردند که شما در سخنرانیتان در کردستان با بیان ویژگی هایی از احمدی نژاد حمایت کردید که حضرت آقا در جواب فرمودند بعد از بازگشت از کردستان با بنده هماهنگ شد که جناب کروبی منتظر هستند که شما را ملاقات کنند و از من به خاطر بیان این ویژگی ها تشکر کرد و گفت این ویژگی هایی که فرموده اید در من وجود دارد و آقا به نماینده آقای رضایی اعلام کردند بنده وظیفه دارم خصوصیات کاندیدای اصلح را اعلام کنم و بنده در این زمینه مانع برداشت دیگران نمی شوم.

این فعال سیاسی گفت: در همین راستا معظم له از شورای نگهبان و ستاد انتخابات خواست شرعا و قانونا به شکایات این افراد رسیدگی کنند و اگر چه انها ادله و شکایتی نداشتند بلکه تنها در این فکر بودند تا با فرصت سوزی القاء تقلب در انتخابات را تقویت کنند.

شریفی راد خاطرنشان کرد: در همان جلسه که هنوز وارد حیات مجموعه نشده بودیم هماهنگی ها برای حضور هواداران در خیایان ها انجام شد و علیرغم تأکیدات رهبری برای شورای نگهبان و ستاد انتخبات برای رسیدگی به شکایات اما آنها به این توجهات بی توجهی کردند و تنها خواستار حضور افراد در خیابان ها بدون شکایت خاصی بودند و در این زمینه شکایت های آنان تنها به این حوزه برگشت می خورد که چرا احمدی نژاد گوجه توزیع کرده است و یا از این گونه امثال که ارتباطی با ابطال انتخابات ندارد.

جانشین وقت ستاد انتخبات کشور تصریح کرد: در این میان اما کسانی که داعیه دار ذوب در ولایت بودند رهبری را تنها گذاشتند و در این راستا حماسه حضور مردم در 9 دی فتنه درون خانه را جمع کرد چرا که خیلی را گول زد و همچنان نیازمند تبیین است. 

جانشین وقت رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان نسبت به خطر فتنه نفوذ در مراکز تصمیم گیری کشور هشدار داد و گفت: در پسابرجام تهدیدی که متوجه انقلاب است همین نفوذی است که رهبری بر آن تأکید دارند تا از این طریق نیروهای به ظاهر انقلابی را که در عمل حرف دشمن را پیاده می کنند در رأس کار قرار دهند و این همان موردی است که رهبری ما را متوجه آن کرده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد