سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 1555
|
10:05 - 1391/11/28
نسخه چاپی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دره شهر خبرداد/

افتتاح 2 کارگاه آموزشی فرش دستباف مددجویان تحت حمایت

افتتاح 2 کارگاه آموزشی فرش دستباف مددجویان تحت حمایت
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دره شهر از افتتاح 2 کارگاه آموزشی فرش دستباف مددجویان تحت حمایت

 

در مراسمی که در محل روستای عباس آباد شهرستان دره شهر برگزار گردید تعداد 2 کارگاه آموزش قالیبافی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلام فردا،آیت رشیدی مدیر کمیته امداد این شهرستان دراین مراسم بیان داشت: در هر دوره آموزشی بیش از 42 نفر از دختران جوان جویای کار عضو خانواده بزرگ امداد در این دو کارگاه آموزشی زیر نظر مربیان مجرب و با نظارت کارشناسان فرش این نهاد آموزشهای لازم را فرا خواهند گرفت.

وی همچنین گفت : هزینه راه اندازی این دو کارگاه آموزشی بالغ بر170 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات حوزه خودکفایی و اشتغالزایی استان تأمین اعتبار گردیده است

مدیر کمیته امداد دره شهر افزود: هر دوره آموزشی این کارگاه به مدت بیش از 4 ماه بوده و برای کارآموزان در هر دوره حدود 450 ساعت کلاس آموزشی برگزار می گردد.

رشیدی بابیان اینکه این کلاسهای آموزشی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد، افزود: پس از دوره آموزش و اخذ امتحان از کارآموزان مدارک فنی و حرفه ای به آنان ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این کارآموزان پس از اخذ از تسهیلات اشتغالزایی حوزه خودکفایی این نهاد، جهت اشتغال زایی بهره مند و همچنین مشمول خدمات بیمه ای نیز خواهند شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد