سرویس: ویژه نامه 9 دی
کد خبر: 11664
|
20:50 - 1393/10/01
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

سران فتنه اجیر نظام سلطه شده بودند/9 دی روز دفن فتنه است

سران فتنه اجیر نظام سلطه شده بودند/9 دی روز دفن فتنه است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی روز دفن فتنه است.

عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار سیاسیایلام بیداراظهار کرد: مردم انقلاب اسلامی ایران در 9 دی 88 فتنه را برای همیشه تاریخ دفن کردند.

وی ادامه داد:مردم با بصیرت انقلاب اسلامی زمانی که دیدند عده ایی دنبال بهانه برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری هستند خود جوش و انقلابی بساط فتنه را جمع و برای همیشه دفن نمودند .

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن سالروز حماسه عظیم مردمی در 9 دی ، بیان داشت: این روز یکی از ایام الله است و در همین روز بود که مردم ایران، انقلاب سوم خود را که به نام روز بصیرت نامگذاری شده است به ثبت رساندند.

علی محمدی به روح انقلابی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران اشاره  و گفت : در هرزمانی که مردم احساس کرده اند که انقلاب و اسلام نیاز به حضور آنان دارد حضور یافته اند که 9 دی یکی از همان روزهای تاریخی است که با حضور گسترده مردم از قشرها و دیدگاههای سیاسی مختلف رقم خورد.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش عده ایی برای تطهیر فتنه گران تصریح کرد: عده ایی برخلاف مصالح ملی سعی دارند فتنه را یک دعوای سیاسی جلوه دهند در صورتی که قوائن و شواهد و مستندات کافی وجود دارد که نشان می دهد فتنه گران با هدایت و حمایت سرویسهای جاسوسی آمریکا و انگلیس دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند ودر حقیقت سران فتنه اجیر نظام سلطه شده بودند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: ملت انقلابی ایران ، مردمی بیدارند چرا که این انقلاب نشات گرفته از قیام عاشوراست و ذلت پذیری در آن هیچ راهی ندارد.

عمران علی محمدی به خروش انقلابی مردم استان ایلام در مبارزه با فتنه 88 اشاره و تاکید کرد: مردم همیشه بیدار ایلام یک روز زودتر از همه در مبارزه با فتنه به میدان آمدند و این نشان از بصیرت و آگاهی این مردم است.

وی گفت: نظام سلطه و وابستگان داخلی آنان بدانند که مردمی که عاشورا دارند ذلت نمی پذیرند چرا که این مردم همه سرزمینش کربلا و همه روزش عاشوراست لذا توصیه ما به همه آنها این است که از حوادث سال 88 عبرت بیاموزند و در مقابل ملت ایران دم از زور و گردن کشی نزنند.

 

انتهای پیام/ب

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد