به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، احمد کرمی صبح امروز با حضور در سامانه ارتباط مردمی (سامد) بر اهمیت ارتباط مستقیم با شهروندان تأکید کرد و گفت: شنیدن بیواسطه مطالبات و دغدغههای مردم از اولویتهای اصلی دولت مردمی چهاردهم است و این ارتباط نزدیک، نقش مؤثری در بهبود روند تصمیمگیریها دارد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰ نفر از شهروندان استان ایلام در این روز از طریق سامانه سامد مسائل و درخواستهای خود را مطرح کردند، افزود: این مطالبات حوزههای متنوعی از جمله تسهیلات اشتغالزایی، مسائل شغلی، مشکلات مرتبط با دستگاههای اجرایی، موضوعات زیرساختی و همچنین توسعه و آبادانی روستاها را در بر میگرفت.
استاندار ایلام ادامه داد: درخواستهای ثبتشده متناسب با موضوع، برای بررسی و پیگیری به مدیران کل دستگاههای مرتبط ارجاع داده میشود تا در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه لازم حاصل شود.
کرمی با تأکید بر مسئولیتپذیری مدیران اجرایی تصریح کرد: همه مدیران، از استاندار و معاونان گرفته تا مسئولان دستگاههای اجرایی و بانکها، موظف هستند با حضور در سامانه سامد بهصورت مستقیم پاسخگوی مردم باشند و برای رفع مشکلات آنان اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل مطرحشده با یک پیگیری ساده یا تماس تلفنی قابلحل است و برخی دیگر نیز از طریق واحدهای نظارتی و بازرسی دنبال میشود. البته بعضی از درخواستها نیز به دلیل ماهیت موضوع، نیازمند تصمیمگیری در سطح استان یا حتی ملی است که در این موارد نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد.
استاندار ایلام در پایان گفت: اغلب خواستههای مردم دشوار و پیچیده نیست، بلکه مطالبات بهحقی است که دستگاههای اجرایی مکلف به رسیدگی و پاسخگویی نسبت به آن هستند و تمام تلاش خود را برای رفع این دغدغهها به کار خواهیم گرفت.
انتهای خبر/م

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد