به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابطعمومی شرکت گاز استان ایلام؛ صابر شفیعی در خصوص خدمات غیرحضوری به مردم گفت: در ششماهه نخست سال جاری، شرکت گاز استان ایلام با ارائه ۱۰ هزار و ۵۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری، گام مؤثری در تسهیل امور مشترکان و توسعه دولت الکترونیک برداشته است.
وی اظهار داشت: این خدمات متنوع که از طریق میز خدمت الکترونیک شرکت ارائه شده، شامل درخواست و صدور قبض، نصب و جابهجایی علمک، اتصال و وصل مجدد گاز، تغییر مشخصات و پرداخت آنلاین و غیره بوده است.
رئیس روابطعمومی شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: هدف از توسعه این خدمات، کاهش مراجعات حضوری، کاهش ترافیک و رفع محدودیتهای زمانی برای دریافت خدمات است که علاوه بر صرفهجویی در زمان و هزینه مردم، به کاهش بار ترافیکی در شهرها نیز کمک میکند.
شفیعی افزود: مشترکان گاز میتوانند برای بهرهمندی از این خدمات به سامانه جامع ارتباط با مشتریان (CRM)، وبسایت شرکت، اپلیکیشن موبایل و تلفن گویای ۲۴ ساعته مراجعه کنند.
رئیس روابطعمومی شرکت گاز استان ایلام، شفافیت، دقت در انجام امور و تسریع در خدمترسانی را از دیگر مزایای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد و تصریح کرد: این رویکرد جدید علاوه بر افزایش رضایتمندی، موجب تقویت اعتماد عمومی به مجموعههای خدمترسان شده است.
وی در ادامه به پیامدهای گستردهتر این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: تحقق دولت الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، به کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی، اجرای عدالت اجتماعی و توسعه فرصتهای اقتصادی در جوامع محلی منجر میشود.
شفیعی با تأکید بر تداوم این روند، یادآور شد: شرکت گاز استان ایلام خود را متعهد میداند تا با بهرهگیری از تمامی ظرفیتها، کیفیت و دامنه خدمات غیرحضوری را به طور مستمر گسترش دهد.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان ایلام بهعنوان یکی از شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری، در نظر دارد با راهاندازی و بهینهسازی سامانههای بیشتر، نقش خود را در توسعه دولت الکترونیک در استان ایلام پررنگتر کند.
انتهای خبر/ر
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد